wtorek, 23 maja 2017

TINI WRACA DO NIEMIEC?!


TINI WRACA DO EUROPY, ABY WSYTĄPIĆ NA NIEMIECKIM FESTIWALU? 

  Po koncertach z trasy Got Me Started Tour wszyscy tęsknimy za Tini i oczekujemy powrotu na nasz kontynent. Wczoraj po południu na jednym z oficjalnych kont informacyjnych dla fanów Martiny pojawiła się dość ciekawa i szokująca wiadomość! 


"Festiwal| Bilety już są dostępne, aby zobaczyć Tini Stoessel na lipcowym festiwalu w Niemczech!" - To co zostało przekazane przez międzynarodowe updates o artystce. 

Czy Martina faktycznie w lipcu zawita do Europy i będzie występowała w sąsiadującym z nami kraju?  Znamy na to odpowiedź!


OTÓŻ NIE! Tini NIE wystąpi na niemieckim festiwalu. Była to pomyłka popełniona przez Spotify! Na twitterze z newsami o artysce, tym samym co pojawiła się informacja o tym, że Tinita w najbliższym czasie zawita do Europy również osoba co go prowadzi zamieściła wpis,że został popwłniony błąd i Martina nie zagra w Niemczech w lipcu. 



Widzieliście tą informacje? Cieszylibyście się, jakby Tini wystąpiła w 
Niemczech? 

Pamiętajcie, że piszemy posty na Wasze zlecenie. Każdą waszą propozycję wrzucamy na "listę oczekujących postów" i z czasem dodajemy posty na temat o który prosicie. Wystarczy dać znać w komentarzu :)



4 komentarze:

  1. W sumie to nawet dobrze, bo gdyby rodzice nie pozwolili mi tam pojechać, to bym chyba w depresję wpadła... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo xD Jak było Violetta Live w Polsce to rodzice mi nie pozwolili jechać na ten koncert. Dzień koncertu był dla mnie KOSZMAREM!!! Cały dzień przeleżałam w łóżku zapłakana. Prawie wpadłam w depresję! Rodzice mi współczuli, więc za to kupili mi bilety na GMST

      Usuń
  2. Wolałabym żeby w Polsce wystąpiła jako gość specjalny w Sopocie na Polsat SuperHit Festiwal

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszyła bym się ale bardziej wolałam bym żeby w Polsce wystąpiła!!

    OdpowiedzUsuń