piątek, 26 maja 2017

KOLEJNE CIUCHY DLA TINISTAS !


Linia ciuchów dla dla Tinistas dostępna już w Polsce ! 

Od nie dawna w Polsce możemy zakupić ubrania z kolekcji specjalnej dla fanów Martiny. Zdjęcia i ceny wyglądają tak.


Cena : 40 zł. Można zakupić tutaj link Dostępna w kolorach czarny, biały, szary




Cena 40 zł, można kupić tutaj link Dostępna w kolorach : szary, biały, czarny. 

Kolekcja jest bardzo ciekawa i myślę, że tania. Idealna na koncert Martiny za ok 2 lata. 
A wam jak się podoba ? Zamierzacie ją kupić? 


amiętajcie, że piszemy posty na Wasze zlecenie. Każdą waszą propozycję wrzucamy na "listę oczekujących postów" i z czasem dodajemy posty na temat o który prosicie. Wystarczy dać znać w komentarzu :)
WSZYSTKIE POSTY, KTÓRE POWSTAŁY NA SKUTEK WASZYCH POMYSŁÓW ZNAJDZIECIE TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Super!!! Nie mogę się doczekać aż sobie coś kupię! Myślałam że ciuchy będą droższe i niespodziewałam się że będą w tak niskiej cenie!! Z chęcią coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszecie też taki post jaki był mniej wiecej o Tini i Lali tylko że tym razem o Tini i Karol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, weźmiemy ten pomysł pod uwagę . Baź z nami na bieżąco, a doczekasz się tematu :)

      Usuń
  3. Będzie post w którym podsumujecie trasę Tini w Europie i m.in. liczbe osob na niej czy cos takiego i porownacie do innych tras i wogule? :)
    Super post! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Chcemy go dodać już od dawna, ale czekamy na informacje. Wczesniej udało nam się je znaleźć, ale teraz są one niedostępne :( Jedyne co pamiętam to to, że koncert w Krakowie był najgorzej sprzedanym koncertem:/

      Usuń
  4. Ja kupuję jadna z tych dwuch albo obydwie te bluzki odrazu jak mama mi odda moja kasę co do tego czy mi się podoba to mi się podoba każda linia ubrań i perfum Tini i u mnie nie ma że coś mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. To dziwne bo Sylwia Lipka ma swoje ciuchy z logo Lipka 96 bo urodziła się w 1996 roku a Tini ma ciuchy z logo Stoessel 97 bo urodziła się 1997 roku. Przypadek? Czy któraś z nich ściągnęła od drugiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpie. Tini zna Lipke a Sylwia Tini ,pozatym duzo osob moze tak zrobic :)

      Usuń
    2. Tą markę stworzyli fani, nie Martina. Tini nawet nie ma o niej pojęcia :)

      Usuń
    3. Dużo osób tak robi np jest Mendes 98 albo Grande 93... Serio wiele artystów ma takie koszulki

      Usuń