niedziela, 23 kwietnia 2017

TINI ZDRADZA GDZIE SIĘ UBIERA ! - wywiad tylko o modzie.



Martina niedawno pojawiła się w włoskim magazynie modowym. A w nim zdradza jej ulubione sklepy, projektanta czy swoje Fashion Hacks !


Cześć Tini, co możesz nam powiedzieć o twojej przygodzie w modzie?

- Jestem bardzo zadowolona z wyniku, szczególnie dlatego, że włożyłam w to mnóstwo pracy. Przechodzą mnie dreszcze, kiedy myślę, że to mój pierwszy krok w modzie. Cały czas powtarzam "Wow, nie mogę uwierzyć, że to już jest skończone." 


Skąd to Twoje zamiłowanie do mody?

- Odkąd pamiętam, zawsze kochałam modę. Zawsze kiedy wracałam ze szkoły, ściągałam mundurek szkolny, brałam ciuchy mojej mamy i malowałam się. Wtedy próbowałam robić to co teraz, przygotowywałam się do tego.  Teraz czuję się bezpiecznie, bo jestem tak jakby na to przygotowana. [śmiech]. Myślę, że linia odniosła sukces, bo jest prawdziwa, odzwierciedla mnie.

Co cię inspirowało podczas tworzenia twojej kolekcji?

- Nie wiem, nie odnosiłam się do konkretnej osoby. Myślę, że artysta poprzez odzież reprezentuje siebie. Muszę dobrze przemyśleć zawsze moje ubranie, mój makijaż. Myślę, że zainspirowała mnie moja miłość do mody. Oczywiście, uwielbiam też przeglądać czasopisma modowe.

Na co stawiasz w dni codziennie ? 

- Właściwie, zakładam to co widzę. Głównie jest to piżama czy coś ciepłego bądź wygodnego. Natomiast gdy wychodzę, stawiam na elegancję. 



Którą porą roku oddajesz się najbardziej modzie?

- Lato i wiosna. Kocham je ! Zimą niestety nie jestem w stanie wykorzystać wiele rzeczy.

5 tajemnic modowych , które powinna znać każda dziewczyna?

- Och, jest tak wiele do przemyślenia. W każdym razie mogę powiedzieć, że dobrze jest, aby fryzura była dopasowana do okoliczności. Lubię być elegancka i naturalna równocześnie. Natomiast na spotkania z przyjaciółmi stawiajmy na wygodę.

Czego możemy się spodziewać po tej kolekcji? 

- Myślę, że moi fani będą zadowoleni, jak zawsze. Natomiast Ci, którzy mnie nie znają, mam nadzieję, że powiedzą "wow, niesamowite". Prawda jest taka, że stworzyłam coś kompletnie innego niż Violetta. Mam nadzieję, że ludzie będą z chęcią zakładać moje ubrania.

Jaki jest Twój ulubiony projektant ?

-  Moim najukochańszym jest Chanel !Uważam, że reprezentuje wysoki poziom mody. Natomiast jeśli chodzi o sklepy.. Top Shop, Free People czy Urban.



Jakie akcesoria preferujesz?

- Kolczyki.

Jakie kolory preferujesz?

- Czarny i biały. Są klasyczne i pasują do wszystkiego !

W jakim stylu dziewczyny powinny ubierać się decydując się na Twoją kolekcje ?

- Jak dla mnie powinny spróbować wszystkiego po trochu ! Kocham jednego dnia wyglądać romantycznie, a drugiego poczuć rock and roll. Ta kolekcja jest idealna dla niezdecydowanych jak ja!

Jak dla mnie wywiad bomba. Dowiedzieliśmy się wiele rzeczy, na co Tini stawia w modzie. Jak widać wiele się zmieniło na przestrzeni lat. Jak kocham styl Tini, a Wy?
Lubicie jej stylizacje? Wiecie, że USA pokochało jej stylizacje? 

Pamiętajcie, że piszemy posty na Wasze zlecenie. Każdą waszą propozycję wrzucamy na "listę oczekujących postów" i z czasem dodajemy posty na temat o który prosicie. Wystarczy dać znać w komentarzu :)

7 komentarzy:

  1. Super wywiad ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak ktos pisal w poprzednim poscie, napiszecie o szkolnictwie w Argentynie, o szkolnictwie wedlug ktorego uczyla sie Tini, gdzie i do jakiej szkoly chodzila i ogolnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dziękujemy za podsunięcie pomysłu. Temat zosyanie wpisany na listę oczekującą. Powinien się pojawić w najbliższym czasie.

      Usuń
  3. Bedzie post typu: ,,fakty i ciekawostki o rodzinnym miescie Tini - Buenos Aries" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dziękujemy za podsunięcie pomysłu. Temat zosyanie wpisany na listę oczekującą. Powinien się pojawić w najbliższym czasie.

      Usuń
  4. Bedzie relacja z koncertu w Paryzu?
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będzie. Pojawi się jutro,ok godziny 15-16 :)

      Usuń