wtorek, 11 kwietnia 2017

TINI NIEBAWEM WRÓCI DO POLSKI ? - relacja z programu "CO ZA TYDZIEŃ".


Tini w programie "Co za tydzień" zapowiada powrót do Polski w najbliższym czasie.





W niedzielę o 12:30 Martina pojawiła się w programie "CO ZA TYDZIEŃ" emitowanym na TVN. Program opowiada o najważniejszych wydarzeniach w showbiznesie z tygodnia. Do nich zaliczono przyjazd Tini. Martina pojawiła się na sam koniec, czyli wielkie zakończenie programu. Powiedziano w wstępie, że jest idolką nastolatek oraz o koncertach w Krakowie i Łodzi. Jestem dumna, bo nie powiedziano "Violetta" tylko "argentyńska piosenkarka, aktorka, znana jako Tini, zdobyła światową karierę dzięki roli w serialu Violetta". 
"Ten program jest dla mnie bardzo ważnym projektem. Jest to coś nowego niż to co robiłam do teraz. Na płycie są piosenki w języku angielskim i hiszpańskim, to jest dla mnie ogromne znaczenie, ponieważ jestem dumna ze swojego pochodzenia, z tego, że jestem Argentynką. Na początku ludzie byli zaskoczeni tym show, bo znali mnie jako Violetta, ale show zyskało dobre opinie, z czego bardzo się ciesze."



Z kolei wspomniano, że to druga jej wizyta w Krakowie oraz, że sprzedała w Polsce rekordową ilość sprzedaży płyt, bo aż 300 tysięcy. Dodano, ze ma w Polsce rzesze fanów.
"Kiedy przyjechałam do Polski po raz pierwszy byłam zszokowana zachowaniem fanów. Myślałam, że Europejczycy są bardziej powściągliwi, a okazało się, ze Polacy mają wiele wspólnego z latynosami. Potrafią dobrze śpiewać i tańczyć, reagują bardzo żywiołowo i emocjonalnie. W Krakowie nawet fani stali o 5 rano przed moim hotelem i krzyczeli moje imię. Trudno w takiej sytuacji nie poczuć się kochanym." Po paru słowach Martiny zapowiedziano, że dziewczyna ZDRADZIŁA, ŻE NIEBAWEM WRÓCI DO POLSKI ! W jakim celu? Nie wiadomo. 


Jestem dumna z tego reportażu ! Być może Tini nie powiedziała nic nowego, po za planami powrotu. Oglądam ten program na bieżąco. Program opisuje najważniejsze wydarzenia w Polsce, dlatego jestem bardzo dumna, że przyjazd Tini do tego wliczył. Poza tym pamiętacie jak polskie media potraktowały Tini w jednym z programów. Po pierwsze myśleli, że Tini dalej gra w Violettcie, a że serial nazywa się "Victoria". Obowiązkiem dziennikarza jest obeznanie się z karierą gwiazdy, z którą będzie przeprowadzać wywiad.Uważam, że w ten sposób okazali brak szacunku. Jednak błędy się zdarzają. I wreszcie mówią o Tini, nie Violettcie. W tle puszczano "Got me started ", pokazywano fragmenty koncertu, teledysku i spotkania "Meet and Greet.


Zauważyliście, że coraz częściej media czy prasa mówi nie Violetta, tylko Tini?Jak wam się podoba wywiad?


Zajrzyj na niesamowitego bloga o koleżance Tinity z planu serialu "Violetta" Candelarii Molfese! KLIK

6 komentarzy:

  1. Ostatnio widziałam w gazecie "BRAVO" pojawił się artykuł o Tini. O trasie itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy, niebawem pojawi się artykuł na blogu, na razie mamy inne posty zaplanowane :)

      Usuń
    2. Artykuł pojawi się na blogu kiedy otrzymamy materiały. Pracujemy nad tym. Jednak dziękujemy za sugestie ! :)

      Usuń
  2. Wiecie może za ile lat będzie następny koncert TINI w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy pojęcia. Jednak Martina planuje w listopadzie nagrać kolejną płytę, przewiduję kolejną trasę na koniec roku 2018, bądź początek 2019 :)

      Usuń