czwartek, 13 kwietnia 2017

PONAD 200 TYSIĘCY SPRZEDANYCH BILETÓW W KRAJACH NIEMIECKOJĘZYCZNYCH ! - relacja z koncertu w Zurychu.



TRASA TINI POBIŁA REKORD SPRZEDAŻY BILETÓW NA VIOLETTA LIVE W KRAJACH NIEMIECKOJĘZYCZNYCH ! - relacja z koncertu w Zurychu.

Trasa cały czas trwa ! I cały czas nas zaskakuje ! Jak wiemy w Niemczech jest zaplanowanych aż 11 koncertów. Dodając kraje niemieckojęzyczne to już 14 koncertów. Wczoraj Martina wystąpiła w Szwajcarii, w Zurychu. Sala była cała przepełniona, bilety zostały wszystkie wyprzedane, równe 13 tysięcy biletów ! Koncert przebiegł całkowicie po myśli, wszystko się udało. Martina postawiła na włosy bez doczepek, kręcone z dwoma wplecionymi warkoczami. Makijaż w stylu GLAMOUR, podkreślenie oczu w brązach + lekko różowe usta. Kolejny koncert 16 kwietnia, czyli dokładnie w niedzielę wielkanocną, o godzinie 15:00 w Niemczech, mieście Kolonia. Tego dnia mają się odbyć dwa koncerty. Sala mieści do 19 TYSIĘCY OSÓB, a z racji na dużą sprzedalność, zaplanowane są aż 2 koncerty ! Wyobrażacie to sobie? Cały czas w to nie wierzę, że to pierwsza trasa Tini, a z tak wielkim rozmachem. Wczoraj pojawił się na szwajcarskiej

stronie post o Tini, mała relacja z koncertu. Strona pisze, że trasa Violetta Live sprzedała w krajach niemieckojęzycznych aż 150 tysięcy biletów. Tymczasem Tini Got Me started Tour ponad 200 tysięcy (coś przed 250k). ! To bije rekord sprzedaży ! Coż można powiedzieć.. sama duma. Jak widać kariera Tini pomyślnie rozkwita. A swoimi koncertami dorównuje największym gwiazdom. 
Jestem z niej dumna, a wy co sądzicie?




Zajrzyj na niesamowitego bloga o koleżance Tinity z planu serialu "Violetta" Candelarii Molfese! KLIK

4 komentarze:

  1. OMG!!! Nie wiem co napisać!!! Jestem w szoku!! Myślałam że będzie taka sama sprzedawalność biletów jak na trasie Violetta Live!! Ale niestety BARDZO się myliłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tini gra koncerty w Koloni w Niemczech na Wielkanoc o godzinie 14:00 a nie o 15:00 i 18:00 :)
    I to niesamowite w jaki sposób kariera Tini się rozwija, przecież ma dopiero 20 lat (które niedawno skończyła) a jej karierę można śmiało porównać do kariery np. Ariany czy Seleny :D Jak dla mnie to ona będzie legendą muzyki :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprostu niesamowite mnie zatkało jak to przeczytałam jestem bardzo dumna z Tini i że dorównuje innym gwiazda może wkiedys jeszcze przebije te gwiazdy poprostu Tini jest genialna nie ma słów na Tini kocham ją ona jest wspaniałym człowiekiem Tini po prostu po woli przebija sama siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!To niesamowite! TINI got me started tour pobił Violettę live!Właśnie na to czekałam.Nigdy nie oglądałam Violetty. Jestem tinistas odkąd pierwszy raz posłuchałam jej piosenki z albumu TINI.

    OdpowiedzUsuń