czwartek, 20 kwietnia 2017

"Może za 10 lat będę projektować suknie ślubne" - okładkowy wywiad Tini o modzie.


Martina ok. 2 tygodnie temu pojawiła się na okładce magazynu TU STYLE. Jest to modowy, bardzo popularny magazyn we Włoszech. Wywiadu udzieliła podczas pobytu we Włoszech w ramach jej trasy. Opowiedziała nieco więcej o jej podejściu do mody i planach na przyszłość.




Mówi, że cały czas idzie, zbyt szybko. Dwudziestoletnia Martina Stoessel, urodziła się 21 marca pod znakiem ryb, za sobą ma rolę Violetty w legendarnym serialu Disneya. Kiedy była jeszcze blondynką, napisała autobiografię, spotkała przypadkowo papieża Franciszka. Poznała paru chłopaków i w końcu znalazła swoją miłość w hiszpańskim modelu, Pepe Barroso, którego poznała na planie teledysku Great Escape. 28 i 30 marca dała dwa koncerty we Włoszech, wydała linię ubrań Tini by Martina Stoessel. Znajdziesz tam wiele koszul z perłami, jeansy, Tshirty, spódniczki, od fuksji do pastelowych kolorów.  Siedzi na kanapie w apartamencie, w hotelu "Hotel Principe" w Mediolanie, szczupła jak wszystkie dziewczęta, dzisiaj naturalna, bez makijażu. Na sobie ma szpilki od Manolo Blahnik, przyozdabiane perłami. W białej koszuli zaprojektowanej specjalnie przez nią. "Projektowanie tych ubrań sprawia, że czuję się bezpiecznie. Ta kolekcja jest dla mnie na prawdę specjalna. Kiedy idę, cały czas mam w głowie nowe pomysły". 

Jak to się zaczęło?

- Już od dziecka stałam przy lustrze i cały czas się przebierałam. Niestety do szkoły musiałam zakładać szkolny mundurek. Już jako mała dziewczynka  kochałam oglądać wystawy w Buenos Aires. Nawet jeśli nic nie kupowałam, to było fantastyczne. Chanel jest szykowny, delikatny, elegancki, ale nie dostępny. Podoba mi się to, że stworzyłam coś fajnego, za niskie ceny dla wszystkich.

Skąd czerpiesz inspirację ?

-  Z świata, z wszystkiego co mnie otacza. Są też osoby, które mają niesamowity styl, jak np. Audrey Hepburn (brytyjska aktorka i modelka, która żyła w XX wieku), chciałabym wyglądać jak ona. Taylor Swift to osoba, z którą z chęcią wybrałabym się na zakupy!




Są osoby, które spodziewają się, zbyt sexy przemiany po wielkim sukcesie, podobnie jak z Miley Cyrus..

- Nie jestem w tym typie. Taniec wyłania się spontanicznie, niektóre ruchy mogą wydawać się seksowne. Ale te ruchy nie są agresywne czy też prowokujące. Wolę pozostać w wygodzie i nie czuć się niekomfortowo. W wolnym czasie zakładam piżamę i ciepłe buty. Co do mojej kolekcji, nie jest jakaś "hot".  Stawiam na moje ulubione kolory, od bieli po różowy. Moja kolekcja idealnie nadaje się pod prosty płaszczyk. Od koszul, do shortów, słodkie dodatki, które można ze sobą łączyć.

Masz zamiar stać się ikoną mody, nawet jesteś dziewczyną modela. Jak się z tym czujesz?

- Czuję wielką odpowiedzialność. Jestem ostrożna w łączeniu tego co zakładam. Myślę, że robię to z przyjemnością, trzymam wiele ubrań od moich przyjaciół i rodziny, które dostałam jeszcze przed osiągnięciem sukcesu. I jestem optymistką. Przyjmuję wyzwania, nie boję się życia. I to wszystko dzięki moim fanom, którzy przekazują mi tą dobrą energię.

Która gwiazda cię zachwyca?

- Beyonce. Wspaniała. Jeśli bym ją spotkała, popłakałabym się.




Trudno jest sprostać tylu zobowiązań ?

-Staram się prowadzić normalne życie. Chociaż pewnie trudno w  to uwierzyć. Nie mogłam chodzić do szkoły, uczyłam się online. Jest to wielka zmiana.

Gdybyś miała wybrać : aktorka, piosenkarka czy stylistka?

- Nie wiem, nie umiem wybrać. Jestem aktorką, piosenkarką i stylistką. Nie chcę wybierać.

Czego jeszcze nie zrobiłaś?

-Nie projektowałam sukni ślubnych, może za 10 lat poświęcę się temu.

To może zacznij od tego.

- Oh, patrz co mam na telefonie. (widzę na wyświetlaczu mega romantyczne zdjęcie) , ale nadal brakuje okazji.




Jak dla mnie wywiad bomba, mega ciekawy. Zaliczam go do jednego z ulubionych. 
A wy co sądzicie? Lubicie kolekcję Tini?
Pamiętajcie, jeżeli chcecie, abyśmy o czymś napisali, wystarczy napisać !



31 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć chociaż jedną rzecz z jej kolekcji w swojej szafie.może kolekcja pojawi się w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszecie posta o statystykach kolekcji ubrań Tini, gdzie sie pojawila, gdzie ma sie pojawic, jakie przyniosla i jakie przynosi zyski oraz jakie ma recencje i wogule? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że minie trochę czasu zanim taki post się pojawi

      Usuń
  3. Tak jak juz ktos pisal w poprzednim poscie chcialabym zapytac czy pojawi sie taki post co sie dzieje teraz z ekipą Violetty, kto co osiągnął, co sie z nimi dzieje, jaką wybrali drogę po serialu i czym się teraz zajmują i wgl? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, niebawem post pojawi się na blogu. Dodajemy go na listę "postów oczekujących" :)

      Usuń
  4. Tak jak juz posalo duzo osob, bedzoe post o slawie Tini w USA, Kandzie, obu Amerykach, Europie, Afryce, Azji i Australi (Oceani)? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się zebrać informacje na ten temat :)

      Usuń
  5. Będzie post w ktorym porównacie statystyki plyty Tini i statystykami plyt Ariany, Seleny, Lodo, Lali i innymi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł, zajmniemy się tym. Możesz oczekiwać na taki post :)

      Usuń
  6. Gdzie można obecnie kupić ciuszki z kolekcji TINI?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem że pewnie wiecie, ale...
    TINI I USA! Proszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę dodawac linki do waszych postów na stronie na fb? :)
    Wasz blog jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, z przyjemnością się zgadzamy i dziękujemy :)

      Usuń
  9. Bedzoe post jakie mogą byc przypuszczenia dlaczego na koncertach w Polsce nie bylo rusztowan i Tini nie latala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie uda nam się znaleźć takich informacji, ale spróbujemy.

      Usuń
  10. Napiszecie posta jakie mogą byc przypuszczenia, w jakich okolicznościach Tini wroci do Polski (tak jak mowila w co za tydzien) (np. promocja jej kolekcji) ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, niebawem post pojawi się na blogu. Dodajemy go na listę "postów oczekujących" :)

      Usuń
  11. Napiszecie posta o tym jak Tini sie zmienila przez te 20 lat (w wygladzie, characterze, zachowaniu i wgl) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, niebawem post pojawi się na blogu. Dodajemy go na listę "postów oczekujących" :)

      Usuń
  12. Bedzie relacja z koncertow w Oberhausen?

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo to jak będzie projektować to może kupie kiedyś jej projekt??

    A tak wogule skąd bierzecie te wszystkie informacje??

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie post, co wiemy na temat jej lini perfum? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, niebawem post pojawi się na blogu. Dodajemy go na listę "postów oczekujących" :)

      Usuń
  15. Napiszecie post o nowej piosence Tini do bajki, co wiemy na jej temat, jak mniej wiecej bedzie wygladac teledysk i piosenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, niebawem post pojawi się na blogu. Dodajemy go na listę "postów oczekujących" :)

      Usuń
  16. Violetta i TNŻV są jeszcze w Niemczech i krajach niemieckojęzycznych?

    OdpowiedzUsuń
  17. podasz stronę z której można zamówić ciuchy z kolekcji Tini?

    OdpowiedzUsuń