sobota, 4 marca 2017

"Nie jestem sexy , jestem po prostu dojrzała " - wywiad dla RadioDh


   
 Tłumaczymy wywiad dla belgijskiej stacji radiowej DH Radio, które Martina odwiedziła podczas trasy promującej Got Me Started Tour.


Argentyńska gwiazda Martina Stoessel, była Violetta, wydała swój pierwszy solowy album, a wkrótce będzie w trasie w Brukseli.
"Byliśmy już kilka razy w Belgii z ekipa Violetta" , wspomina młoda, 19-letnia piosenkarka, stała się światową gwiazdą w krótszym czasie, niż trzeba zapracowac , dzięki sukcesu muzycznego serialu Disneya zatytułowanym Violetta . " Jestem zaskoczona ponownie, publiczność śpiewa nasze piosenki w języku hiszpańskim i nawet mówi po hiszpańsku. Belgijscy fani podróżujący nawet do Paryża, żeby nas zobaczyć. Rano, fani czekali na mnie Przed moim hotelem . Oni są nadal za mną, to niesamowite. więc chcę im się odwdzięczyć  niesamowitym show.  Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wielkie jest być  między muzykami, tancerzami z własnymi piosenkami, tymi z Violetty a nawet piosenkami innych artystów. "
Ten album solowy wyznaczył koniec Violetcie?
"Właściwie, to nie jest całkowicie oddzielony od Violetty. Wszyscy wiedzieli, że nadejdzie moment, kiedy to się skończy .. Na początku myśleliśmy, że będzie tylko jeden sezon, a to trwało dłużej niż oczekiwano (3 uwaga redakcji ) jestem bardzo szczęśliwa dzięki Violetcie, ale teraz nadszedł czas, aby iść  dalej. Jestem zadowolona, przede mną nowe wyzwania. "
Czy zdajesz sobie sprawę , że ten obraz może przykleić się do Ciebie do końca życia ?
"Tak, jestem świadoma ... Ale to był ostatecznie niesamowity projekt dla mnie. I nie tylko to. Dziewczyny z mojego pokolenia mówią, ze ich córki są ze mną.. To jest coś bardzo pozytywnego."

Wizerunek Tini stał się bardziej zmysłowy , kobiecy. Nie boisz się zaszokować młodych  fanów Violetty ?

- Poznali mnie kiedy miałam 13 lat, wiec znacznie wydoroślałam,psychicznie jak i fizycznie. Ja nie wyglądam  seksownie, ja po prostu dorosłam i stałam się kobietą. To daje mi większa swobodę w moich teledyskach, np. Great Escape. Nie sądzę, że to musi ich szukować. A reakcja większości jest bardzo pozytywna, wiec bardzo się cieszę.

Nie musimy się obawiać , ze staniesz się takim produktem Disneya jak Miley Cyrus ?

-[smiech] Violetta była wytworem Disneya i było to niewiarygodne show. Oglądałam Hannę Montane kiedy byłam mała, ale to co teraz się dzieje nie podoba mi się. Jest to wybór osobisty każdego aktora, a Disney nie ma nic wspólnego z tym. Wiem co chce robić w przyszłości . Każdy idzie własną drogą i robi to, co chce.

W jaki sposób można kontrolować wasza relacje z Pepe Barroso?

- To jest oczywiste, ze fani wiedza gdzie jesteśmy, kiedy jesteśmy w trasie.A oni czekają na nas wszędzie . Ale jeśli nie komunikuje się z nimi, to mam przy sobie miłość życia. Kiedy chce zostać sam na sam z moim mężczyzna , wiem jak to zrobić. Choć czasem trudno w to uwierzyć .  

 Co sądzicie o wywiadzie? Martina wykazuje się wielka dojrzałością prawda?

Natomiast, jeżeli lubisz 
Cande Molfese zapraszam na niesamowitego bloga o niej ! KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz