czwartek, 9 marca 2017

"Moja płyta miała mieć inny tytuł!" - mix 2 wywiadów.


O nowej, już drugiej kolekcji na zimę, o wagarach Tini czy innej nazwie płyty. Zapraszam do mixu 2 wywiadów.




Pamiętamy o 3 dniach prasy dla Martiny, w 3 różnych krajach. Wywiady cały czas dochodzą, co jest wielką gratką dla fanów. Dzisiaj dla Was przetłumaczymy kolejne dwa wywiady. Jeden przeprowadzony podczas konferencji w Madrycie, natomiast drugi na spotkaniu w Hamburgu. Postanowiłam wypisać w kropkach rzeczy o jakich wspominała, ponieważ w większości to były rzeczy, o których Tini wspominała nie raz, więc po co wałkować znowu te same opowiadania, nie prawda? Dokładnie tłumaczymy dla Was artykuły GENTE z Hamburga i WePop,es w Hiszpanii. Zapraszam na podsumowanie.

Nowe rzeczy, o których wcześniej nie wspominała
  • na trasie pojawi się dużo tańca, szczególnie momenty gdzie publiczność będzie miała pole do popisu
  • Na nazwę płyty Tini miała dwa pomysły. TINI, jej imię ponieważ nie przychodziło jej nic innego prostszego do głowy, a poza tym to przydomek, który towarzyszy jej całe życie oraz "Te amo" (tł. Kocham Cię) czyli słowo które dodaje otuchy. 
  • szykuje kolejną kolekcje na zimę, jednak ta będzie bogatsza w kolory od kolekcji letniej
  • kolekcja letnia będzie mieć stonowane kolory
  • na nowej płycie planuje duety z innymi osobami



Rzeczy o których już niegdyś wspominała.
  • planuje nową płytę,która połączy latynoskie rytmy
  • porównując pracę nad trasą Violetty mówi, że to piękne uczucie śpiewać własne piosenki, sama na scenie
  • czekają nas światła, niezwykłe efekty oraz ciekawe prezentacje na ekranach
  • zaśpiewa piosenki z Violetty, z płyty oraz covery ulubionych artystów
  • nigdy nie zapomni projektu Violetta i jest wdzięczna za wszystko co się wydarzyło
  • z swojej płyty lubi piosenki Got me Started oraz Lo Que Tu Alma Escibre
  • na nazwe trasy wybrała Got me started ponieważ to jej ulubiona piosenka
  • jak była mała lubiła modę i śpiewać
  • wyda letnia kolekcje dla dziewczyn w kaźdym wieku o różnych stylach i połączonych kolorach


W wywiadzie również była pewna zabawa. Prowadzący mówił zdania "Nigdy nie...(przykład)" a Martina odpowiadała "Nigdy" czyli potwierdzała, że miała tak samo albo "ja tak" czyli mówiła,że ją to spotkało.

  •  Nigdy nie opuściłam żadnej lekcji. TINI : Ja tak.
  • Nigdy nie powiedziałam "kocham Cię" nie czując tego. TINI : Nigdy.
  • Nigdy nie zapomniałam słów piosenki. TINI : Ja tak.
  • Nigdy nie odpowiadam hejterom. TINI: Nigdy.
  • Nigdy nie myślałam, że muzyka będzie moją drogą zawodową TINI : Nigdy
  • Nigdy nie śpiewam piosenki, nie czując jej. TINI: Ja tak.
  • Nigdy nie zrobiłam fałszywego numeru TINI : Nigdy
  • Nigdy nie kłamię w wywiadach TINI: Nie wiem, czasami nie mogę wszystkiego zdradzić.


Co pisał magazyn GENTE? W pigułce.

  •  o trasie Tini
  • o spotkaniu w Hamburgu
  • Tini wspominała, że Niemcy są w czołówce krajów, w których jest szczególnie o jej głośno, z czego jest zadowolona
  • wspomniano o jej spotkaniach z jej chłopakiem w Madrycie, w Argenntynie czy Los Angeles
  • Tini zdradziła, że niezwykle kocha swojego chłopaka
  • zdradziła, że w Madrycie czeka na nią jeszcze parę projektów
  • Tini mówi, że druga część trasy obejmie Brazylię, Chile,Peru czy Meksyk.
  • opowiadano o tym że strojami Tini podczas trasy zajmą się osoby, które współpracują z Beyonce czy Rihanną.

Pierwszy wywiad jest naprawdę ciekawy, prawda?


Natomiast, jeżeli lubisz 

Cande Molfese zapraszam na niesamowitego bloga o niej ! KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz