wtorek, 28 marca 2017

"Chciałabym, aby Taylor Swift zauważyła moją kolekcję" - Tini dla włoskiej GRAZIA.


Martina zapowiada jakąś niespodziankę związaną z Taylor Swift i modą dla magazynu GRAZIA, zapraszam.






Kilka dni temu Martina pojawiła się w włoskim magazynie GRAZIA. Jest to gazetka ogólnoświatowa o modzie, wydawana również w Polsce. Ona udzieliłą wywiadu dla włoskiej wersji. O modzie, planach na przyszłość, Tini Stoessel.

Kiedy Martina Stoessel otwiera drzwi do apartamentu, gdzie zostało ustalone miejsce spotkania ze mną, ja krzyczę niczym ciocia podczas niedzielnego obiadu: " jak ty dojrzalaś". Cały personel dookoła patrzy ze zdziwieniem.A ona pyta" Pamietasz mnie?”. I wszyscy się uspokoili.

Zapomniałam o telewizyjnej Violettcie, która cały czas tanczyla w pastelowych sukienkach, minęło przeszło 4 lata, odkąd wszystkie moje próby odciągniecia mojej córki zahiptyzowanej w serial Disneya zostały zniesione. I to jest właśnie ta nastolatka, którą poznałam na sesji dla magazynu Grazia w Hiszpanii, Niespodzianka, pomyślałam. Chociaż muszę przyznać, że wiele się napracowala.

Przede mną 20-latka, nazywana przez wszystkich po prostu Tini. Wlosy jej sa zwiazane w kucyk, ma na sobie męskie spodnie z szelkami i białą koszulę. Za kilka dni przybędzie do Włoch na koncert : 28 marca w Forum Assago, w Mediolanie, a 30 w Palalottomatica w Rzymie z jej trasą Tini-Got Me Started Tour , pokaz pełen energii, gdzie już dojrzalsza dziewczyna odkłada karierę telewizyjną i zaczyna jako solistka. To nie koniec. Piosenkarka, która pozostaje częścią Disneya, oprócz muzyki, rozwija się w świecie modzie.
Zadebiutowała ostatnio swoją pierwszą kolekcją Tini by Martina Stoessel, serii ubrań, dostępnych na internecie we Włoszech. 



I wreszcie jest chłopak , młody przedsiębiorca, model i Hiszpan Pepe Barroso Jr , który poznał ją na planie teledysku Great Escape w tamtym roku i już nigdy jej nie opuścił.: „Pepe studiuje w Los Angeles, więc nie zawsze jest to łatwe do spełnienia, „mówi Tini. Jest wyjątkowy, zawsze jest tam gdzie trzeba, aby mnie wspierać. Robi to za pomocą uścisku czy miłego słowa. Zawsze to działa. "
Założę się, że nowa kolekcja nie będzie mieć seksownego stylu.

- Tak, trochę ma, jednak nie aż tak oczywisty. Myślałam o łagodnym stylu, nie agresywnym, w których perły, stanowią wspólny wątek, mieszają się ze skórą i szczegółami. Są delikatne i mieszają się z łagodnymi kolorami. W głowie miałam piękną dziewczynę, która nie musi pokazywać swojego ciała, aby nią być..Jeśli mam uwieść kogoś, wolałabym uniknąć dekoltu czy krótkiej spódniczki bądź nagości. W moim przypadku to zadziałało.Dzięki serialowi stałaś się gwiazdą. Pierwszy klip Born to shine został obejrzany miliony razy, a w ostatnim roku ukazałaś film przedstawiający koniec Violetty. Dlaczego poczułaś potrzebę zakwestionowania w modzie? 

- Nie jestem typem osoby, która wyznacza sobie jeden cel i się go ciągnie czyli: brak wytaczania ryzyka. 
W ostatnich latach się bardzo zmieniłam, jestem silniejsza. Sukienki wyznaczają nową mnie. Nie wystarczy, abym nosiła coś, w czym jest mi wygodnie, to coś musi odzwierciedlać mnie. Przed rozpoczęciem tej przygody, chciałam się poczuć bezpieczna. 


Co było przeszkodą? 

-Wyobraźmy sobie efekt końcowy. 
Kiedy skomponowałam piosenkę, wiem w którą stronę iść. Muzyka jest moim światem. Z modą było trochę inaczej, nie miałam doświadczenia opierałam się na ludziach dobrych w tej dziedzinie, i oni pomogli mi dopracować ten projekt. To zajęło mi rok, ale w końcu na każdej sukience mogę się podpisać. Wszystkie akcesoria są dopasowane do mojego psa, Olgi.



Jest to czas przemiany dziewczyn jak Chiara Ferragni, Olivia Palermo i Alexa Chung, wyznaczanie nowych trendom ludziom. Chcesz zostać jedną z nich? 



-Nie, na razie wydaje mi się to zbyt przesadne, skupiam się na mojej muzyce. Oczywiście chciałabym wyznaczać nowe trendy, ale jak na razie uważam to za nieosiągalne.


Tini, jesteś bardzo szczupła, drobna, styl na którym się opierasz nie jest łatwy dla wielu dziewczyn.



-Myślałam dużo o tej delikatnej kwestii. Moja kolekcja jest zaprojektowana, aby były dostępna. Na przykład, jestem często atakowana przez moją szczupłości. I takie zastraszanie nie pomaga dziewczyną zmienić zdania o swoim ciele. Ale prawdziwe piękno jest wtedy kiedy posiadamy zdrowe ciało,ale przede wszystkim kochanie i akceptowanie, niezależnie od wielkości. 

Kim są kobiety, którymi chciałabyś w przyszłości się stać?



-Modelki Sara Sampaio, Gigi Hadid i Cara Delevingne. Ale najlepsza, moim zdaniem, pozostaje Taylor Swift. Ona jest utalentowana w wszystkim co robi: Jest świetną piosenkarką, aktorką jak i ikoną stylu. Byłoby wspaniale, gdyby zauważyła moje ubrania.  




Nie daleko do jej sukcesu Tobie. Jak widzisz siebie za kilka lat? 



 - Podstawą jest dla mnie muzyka i praca, ale bardzo ważna jest rodzina, chciałabym założyć swoją rodzinę, mieć mężaSą to zasady, które wypływają z mojego rodzinnego domu. Pepe jest bardzo tradycyjny facetem. 


Tini zatrzymuje się nieco od refleksji, a następnie chwyta telefon. Myślę, że chce zobaczyć zdjęcie z chłopakiem. Ale nie, jest jeszcze wiele do zrobienia, przygotowania do trasy i otwarcia nowej kolekcji. Patrzy na mnie z uśmiechem: „Czy to nie przypadek, że mam tutaj numer do Taylor Swift  ?

Bardzo ciekawy wywiad, bardzo mi się podoba. A wy co sądzicie? Jak widać Martina planuje coś z Taylor Swift. Jak myślicie, co to będzie?





Natomiast, jeżeli lubisz Cande Molfese zapraszam na niesamowitego bloga o niej ! KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz