sobota, 18 lutego 2017


Kochani ! Dzisiaj mija już 4 rok od emitowania serialu na polskim Disney Channel ! To był wielki czas.. Serial był dla mnie wyjątkowy. Dzięki niemu mam tego bloga.. wy go możecie czytać. Dzięki serialowi nauczyłam się ważnych rzeczy, wiem co chcę robić w życiu. Spełniam swoją pasję, poznałam cudownych ludzi, brałam udział przy świetnych projektach. Także rozwinęłam się pod względem grafiki, czy nauczyłam się wielu rzeczy o Argentynie, o świecie. W końcu pisząc posty musiałam dowiadywać się wiele o jakiś zagranicznych czasopismach, miejscowościach, gwiazdach czy programach.Życzę każdemu z Was takiej przygody. Był to dla mnie naprawdę serial życia. Pamiętam jak codziennie po szkole wracałam jak najszybciej do domu, by obejrzeć Violettę. Pierwszy sezon był dla mnie najlepszy.. miał taki swój klimat.. Od tego serialu zaczęło się wszystko..Martina mając zaledwie 14 lat poszła na casting i wygrała główną rolę. Dzięki serialowi ruszyła w 2 trasy, zagrała w filmie, ma swoją płytę, teraz wyrusza w kolejną..Wielka zmiana dla Tini,jak i wielka zmiana dla mnie.
A wy? Za co kochacie serial Violetta? Który sezon był waszym ulubionym? Dlaczego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz