czwartek, 8 grudnia 2016

DZIECI DOKUCZAŁY TINI W SZKOLE ! - wywiad dla HOLA Argentina.



"To sprawiało mi ból w dzieciństwie,jak i na początku popularności.." - Martina o swojej szczupłej sylwetce dla magazynu HOLA ARGENTINA.


Martina Stoessel tego lata w seksownych pozycjach oraz z otwartą duszą !

"Czuję się dobrze. Tak, jestem normalna. Jestem mocna w tym świecie, gdzie wszystko może się zmienić z dnia na dzień.Nigdy nie odstąpiłam od swoich przekonań i zawsze byłam taka jaka jestem ".




W 2014 roku został mianowana ambasadorem kultury w Buenos Aires. W tym roku, otrzymała tytuł Ambasadora Pokoju. Magazynu Hollywood Reporter uznał ją za jedną z 20 najbardziej wpływowych kobiet w 2016 roku, w branży rozrywkowej. 

W niej jest coś, co odróżnia ją od wszystkich. Zachowuje swój urok w każdej okładce  «Hola!» , Zachowuje swój niesamowity uśmiech - jedną z jej wyróżniających stron. Za każdym razem jest mniej nieśmiała i bardziej promienna. Wystarczy spojrzeć, jak stoi przed kamerami, Martina w wieku 19 lat pozostawiła Violettę, bohaterkę Disneya, która uczyniła ją kobietą światowej sławy.
Bez względu na to, czy ci się to podoba, czy nie, w końcu dorastam i zaczynam pokazywać swoją seksualność", potwierdza to po kilku godzinach, ciesząc się kolacją. 

Podczas opowiadania gestykuluje, tak jak w teatrze. Uśmiechnięta, bez zatrzymywania się, potrafi powiedzieć w wiele w zaledwie kilka sekund. Szybkie ruchy, jak jej życie: w marcu, tego roku ukazał się jej pierwszy solowy album, a wkrótce rozpocznie europejskie tournee, które będzie można zobaczyć w 10 krajach, na początku 2017 roku zaprezentuje swoją linię ubrań, także swoją linię perfum. I jakby było mało, znalazła miłość swojego serca: Pepe Barroso Jr., dziedzica imperium włókienniczego w Hiszpanii.




Podczas robienia zdjęć Martina miała przy sobie mikrofon, cały czas żywo opowiadała  "Muzyka sprawia, że jestem szczęśliwa. I zdałam sobie sprawę, że to ratuje wiele istnień ludzkich . " 

JEST TO JEDNO Z NIEWIELU SPOTKAŃ, KIEDY POJAWIASZ SIĘ BEZ RODZICÓW. CZYŻBY PĘPOWINA JUŻ PRZECIĘTA?

- Moi rodzice nigdy nie mówili mi "nie". Mówią, że jestem niezależną kobietą, która nie potrzebuje tego. Zawsze mi doradzali, są dla mnie świetnym autorytetem. Zależy mi,na tym co mówią. We wszystkich sprawach, już od szkoły - konsultowałam się z nimi. Nigdy nie byłam buntowniczką.

MASZ SILNY CHARAKTER?

- Zawsze byłem bardzo otwarta. Mówię, noszę, to co ja uważam za stosowne, komfortowe. I tak jest we wszystkich momentach życia. Wierzę, zawsze jest ważne, aby czuć się komfortowo.   

PODCZAS TWOJEGO DORASTANIA Z "DISNEY GIRL" DO "TINI" WIELE SIĘ ZMIENIŁAŚ. TERAZ ŚMIAŁO MOŻESZ NOSIĆ TAKIE MARKI JAK RED VALENTINO, MARC JACOBS CZY TOPSHOP..

- Violetta otworzyła mi drzwi do Europy. Spotkałam się z wieloma projektantami, dzięki córkom tych projektantów, które są moimi fankami. Zawsze śledziłam tą markę. Red Valentino ubierało mnie w filmie "Tini: Nowe życie Violetta". I powiem więcej, mam przedstawiać markę odzieży letniej w Europie pod przewodnictwem Disney, który jest zaangażowany w marketingu. W tej chwili mogę powiedzieć, że będzie można kupić ubrania w centrum handlowym El Corte Ingles hiszpańskiej sieci we francuskiej sieci TC  Galereas Lafayette i online. Marka: Tini przez Martina Stoessel. Chciałabym rozwijać się w różnych kierunkach, i spełnić swoje marzenia. 

W JAKIM DUCHU BĘDZIE TWOJA MARKA?

- W wersji romantycznej z elementami rocka, skóry i nity. Kolekcja będzie również obejmować podstawowe rzeczy, które można nosić codziennie. Poza tym, są rozmiary dla wszystkich i w rozsądnej cenie: najdroższe 90 EUR.


 


PRAWIE JAK PRZEDSIĘBIORCA.. JAK SIĘ CZUJESZ W NOWEJ ROLI?

- Lubię to. Może dlatego, że widziałam, jak mój tata docierał do celu, krok po kroku. Zaczynał jako asystent, a następnie stał się operatorem i producentem, a po długiej podróży został dyrektorem artystycznego Telefe. Zawsze lubił być dobry we wszystkich dziedzinach. I myślę, że to samo dzieje się ze mną. Chcę wiedzieć, jak patrzeć na górnej i dolnej części sceny.   

WEDŁUG HOLLYWOOD REPORTER,JESTEŚ JEDNĄ Z NAJBARDZIEJ 20 WPŁYWOWYCH KOBIET TELEWIZJI W TYM ROKU. CO CZUŁAŚ GDY DOWIEDZIAŁAŚ SIĘ O TYM?

- Pewnego ranka obudził mnie telefon od Disneya, który chciał mi pogratulować.Nikt nie mógł w to uwierzyć, to zaskoczyło nas wszystkich. Na liście wszystkich przedsiębiorstw,jestem jedyną, 19-letnią Argentynką. Ale co jest dla mnie sensem życia? Jeśli pewnego dnia życie w tej branży cię zaskoczy, jesteś martwy. Dla mnie nie ma rzeczy, które są ważniejsze. Mieszkam tu, na ziemi, twardo stąpam po ziemi. Chcę dalej rozwijać się jako artysta.   

TYDZIEŃ TEMU ROZDAWAŁAŚ NAGRODY NA NRJ MUSIC AWARDS DLA NAJLEPSZEJ ARTYSTKI. JAK TO BYŁO STAĆ NA PRZECIWKO TAK WIELKICH GWIAZD? NIE CHCIAŁABYŚ SAMA BYĆ W TEJ KATEGORII?

- [Kilka sekund cichy i wzdycha] Jest to mój pierwszy album, nawet nie mam nadziei, że to mogłoby się mi przydarzyćAktorzy z USA mogą oczekiwać, że ich trzeci album będzie nominowany w jakieś gali. Ja po prostu opuściłam Violettę, która zdobyła potężną sławę na świecie, i zaproponowano mi wziąć udział w najważniejszym rozdaniu nagród muzycznych we Francji. To niewiarygodne. W tej kategorii, była moja idolka, Beyonce. Nie wygrała, nagrodę zdobyła Sia, ale i tak na nią oczekiwałam. Ponadto, zatrzymałam się w przepięknym hotelu,osiedlały się inne największe gwiazdy. W chwili, kiedy wyszłam na scenę, zaśpiewał Bruno Mars! Niegdy nie przestanę się zadziwiać tym wszystkim. Jestem dziewczyną, która wyznacza cele, bo wiem, że dają sens mojego życia.Lubię,to że mam powód, żeby wstać z łóżka, ale Jestem spokojna, bo wiem, że nie mogę mieć kontroli nad wszystkim. Robię wszystko, co możliwe, aby dowiedzieć się dużo o pracy, ale nie kieruje się ogromną kwotą.

CHCIAŁABYŚ DOSTAĆ SIĘ DO HOLLYWOOD?

- A jest taki artysta, co nie chce? Miałam okazję nagrać solowy album w Los Angeles, a także nagrać teledyski i byłam pod wrażeniem, że mogłam tam pracować. Ponadto, chciałabym wystąpić w filmie argeńtynskim, ale i także hollywoodzkim. Jeśli nagle ktoś zadzwoni, będzie to niesamowita okazja, jednak nie oczekuje na to.




CZUJESZ SIĘ ZAGROŻONA? 

- Jestem impulsywną osobą, choć wiem, że emocje mogą zniszczyć wszystko. Dlatego wolę na spokojnie przemyśleć coś ważnego. Jestem zawsze ostrożna, czasami za bardzo. Zawsze myślę o konsekwencjach, analizuje przyszłość. W relacjach jestem bardzo ostrożna. Nie flirtuje z pierwszym lepszym facetem.

ALE JESTEŚ ROMANTYCZNA..

- Żyję w miłości, bo jestem zakochana w miłości. Pewnego dnia poszłam do programu do Mirta Legrand i powiedziała mi: ". Nie mów mi, że jesteś zakochana w życiu"(Śmiech) Chodzi o to, że łatwo kochać kogoś. I łatwo szybko się zakochać, więc jestem czuła. Ale mam otwarte serce dla ludzi, którzy mnie nie zdradzili. 

JESTEŚ NAIWNA? 

- Nie za bardzo. Ufam ludziom i nie za bardzo potrafię uwierzyć, że mogą mnie zranić. Wiem, że zło istnieje. 99 procent świata jest pełen rzeczy, które są złe. Nie jestem idealna, ale wiem, co mi się nie podoba. Mam 19 lat, mam przed sobą długą drogę, ale cztery lata temu było to trudne do zrozumienia, że muszę mieć czasami twarde serce. Przez to zapłaciłam za to, jednak umiem wyznaczać granice. Życie jest trudne, w szkole, na uczelni, w pracy. 




NIEDAWNO DOŁĄCZYŁAŚ DO KAMPANII PROMUJĄCEJ ŻYCIE BEZ MOBBINGU. MYŚLISZ, ŻE NIGDY TO SIĘ NIE ZDARZY?

- W mojej szkole zawsze bardzo rozsądnie podchodziłam do ludzi. Ale zawsze cierpiałam w szkole z powodu mojej szczupłości..

JESTEŚ ZŁA Z TEGO POWODU? 

- Byłam rozczarowana i zdenerwowana. Jestem bardzo wrażliwa i trudno znoszę takie rzeczy.To sprawiało mi ból w dzieciństwie,jak i na początku popularności. Wiele osób nienawidziło mnie z tego powodu. Czuję, że szacunek zaginął wraz z social networking. 


PODCZAS KRĘCENIA FILMU PROSIŁAŚ, ABY NIE UKAZYWAĆ NÓG. TO MA COŚ WSPÓLNEGO Z MOBBINGIEM ?

- Kiedy ludzie mi zarzucają, że nie jem, to nie prawda. Nie chcę, aby fani we mnie szukali "idealne ciało". To jest trudne, dostosowywać się do innych ludzi. Dlatego zawsze najlepiej być sobą.


MIŁOŚĆ NA ODLEGŁOŚĆ

OPOWIEDZ MI COŚ O SWOJEJ HISTORII MIŁOSNEJ Z PEPE. POZNAŁAŚ SIĘ Z NIM NA PLANIE KLIPU "GREAT ESCAPE" DLACZEGO WYBRAŁAŚ GO?

- Został jeden tydzień, a wszystkie zdjęcia, nagrania, przesłuchania, nie spodobały mi się w ogóle. I uznałam, że "nie czuję się na tym świecie." Zespół roześmiał się, ponieważ zostało parę dni, a ja dalej nie wybrałam bohatera. Pewnego dnia, Tali, menadżerka,którą znam od lat powiedziała: "Pamiętasz, jak mówiłam ci siedem miesięcy temu, że poznałam w LA miłość swojego życia?". Kiedyś spotkała się z Pepe na jakieś imprzie. Kiedy zobaczyłam jego zdjęcia, nagrania, czułam, że to musi być koniecznie on. Nigdy bym nie pomyślała, że pokocham kogoś z innego kraju.



 KIEDY SPOTKAŁAŚ SIĘ Z NIM PO RAZ PIERWSZY?

- W pierwszy dzień prób. Wydaje mi się, że znamy się od wielu lat ... Faktem jest, że po dwóch sekundach staliśmy się przyjaciółmi. (Śmiech) Byłam bardzo otwarta, powiedziałam, że będę się starać, aby czuł się komfortowo, oraz  jakby czegoś potrzebował, niech zgłosi się do mnie. Wciąż był jjednak sparaliżowany.Myślał może, że spotkal się z "diva". W przerwie siedzieliśmy w kącie i  rozmawialiśmy, rozmawialiśmy przez 40 minut i natychmiast nawiązaliśmy nić porozumienia. Czuliśmy, że mamy te same wartości. 

CO WAS PRZYCIĄGA?

- Zakochałam się w jego wartościach jakie posiada oraz w jego postrzeżeniu na świat. Nigdy nie słyszałam tak mądrych rzeczy od człowieka w moim wieku. Czasami czułam się jak dodatek ,w środowisku ludzi, jego pokolenia ,z myślami, z myslą, że nigdy nie znajdę kogoś w moim wieku, z kim będę chciała założyć rodzinę, wziąć ślub - To niesamowite! Pepe powiedział, że umiera kiedy widzi jak dzisiaj młodzi ludzie rozmawiają. Mam dosłownie to samo.

WASZ PIERWSZY POCAŁUNEK BYŁ FIKCJĄ?  DENERWOWAŁAŚ SIĘ?

- Tak, pomimo faktu, że robię to od wielu lat, dla mnie to było trochę niewygodne, tak samo jak w scenariuszu. Ten pocałunek był nieco silniejszy, niż ja chciałam.


I CO DALEJ...

- Po kilku dniach w Buenos Aires, wrócił do Los Angeles, a ja wyjechałam do Meksyku . I tak jakoś wyszło.Nie wiem czy kiedyś byliśmy pewni naszego związku, po prostu idziemy razem przez życie z zamkniętymi oczami. On pokazuje mi miłość, daje spokój i ciszę. Pojechaliśmy razem do Hiszpanii. Przedstawił mi swoją rodzinę, a ja bawiłam się niesamowicie !

PEPE WYJEDZIE Z TOBĄ W TRASĘ?

- Spotykamy się,gdy on może przyjechać do Argentyny,a kiedy jesteśmy w Madrycie, spędzamy czas w jego rodzinnym domu. Każdego dnia staramy się znaleźć czas na rozmowę, tak będzie przynajmniej, kiedy nie skończy ostatniego roku studiów.  

CHCIAŁABYŚ PRZENIEŚĆ SIĘ DO INNEGO KRAJU DLA MIŁOŚCI?

- Jeśli uda mi się utrzymać moją pracę, nie sądzę, że to będzie dobry pomysł.Wiem to z doświadczenia. Nawet nie myśleliśmy o tym z Pepe, ale może się to wydarzy.

MYŚLAŁAŚ O MACIERZYŃSTWIE? 

- Chcę być mamą, ale nie w tak młodym wieku. W rzeczywistości, nie ograniczam się, ale najpierw chcę wciąć ślub 

BOISZ SIĘ NIEUDANEJ MIŁOŚCI?

- Nie, wolę podchodzić do ludzi z zaufaniem. Chciałabym wziąć ślub, wiedząc, że to miłość na całe życie. Chcę marzyć o wiecznej miłości. Stanie się to, co wiem. 

Według mnie wywiad SZTOSIK ! Kocham wywiadu dla HOLA czy GENTE, zawsze w nich możemy się dowiedzieć najwięcej nowych rzeczy ! Najbardziej uderzyło mnie to, że ludzie tak są okropni dla Tini już od szkoły. A wy? Co sądzicie o wywiadzie? Co przykuło najbardziej waszą uwagę?

2 komentarze:

  1. Łał ! Tali była zakochana w Pepe ? xd Tego się nie spodziewałam .. Wywiad był mega ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. U-W-I-E-L-B-I-A-M wywiady dla Hola!!!! Wywiad genialny. Widać że Tini jest rozsądna. Wie co mówi. ❤💙💚💛💜💜💛💚💙❤

    OdpowiedzUsuń