środa, 21 września 2016

''Staram się żyć jak normalna 19 latka.''- TŁUMACZENIE WYWIADU DLA INFOBAE!


O karierze, podejściu do życia, uczuciach. Martina w codziennej odsłonie - tłumaczenie INFOBAE.


Martina Stoessel przed swoją podróżą do Europy udzieliła wywiadu dla magazynu InfoBae. Specjalnie dla magazynu zrobiono też sesje zdjęciową, której autorem jest fotograf Sandiego Turienzo.Wywiad przeprowadził Pablo Riggio . Wywiad mówi o życiu codziennym artystki, a także o jej upodobaniach i jej organizacji czasu!Tłumaczenie tego wywiadu znajdziecie właśnie tu! Zapraszamy!
'W skarpetki, koszulę, nie mytej i zaniedbanej twarzy podczas czekania na uzupełnienie  do niniejszej noty, Martina Stoessel chce na chwilę zapomnieć o Tini, historycznej trasie Violetta Live Miedzy narodowego Tour oraz o filmie.'


 Nie ukrywa, że 19 lat wystarczyły na tyle aby osiągnąć szczyt sławy na całym świecie! Patrz, mamo- mówi Martina Stoessel i pokazuje swojej rodzicielce piosenkę w swojej komórce. Spójrz na Buenos Aires z balkonu,  słońce zaczyna świecić. "Lubię robić wywiady z rana, a potem mam dzień off. Teraz  jestem jak najbardziej zrelaksowana, mając niewielką dawką snu"


Niewielka rola w serialu Patito Feo, kiedy miała 10 lat, a potem wielki skok na ekran programu Disneya! Bohaterka serialu Violetta, nominowana przez Choice Awards Argentina 2012 Kids i Martin Fierro 2013. Jej sekret? Charyzma, talent i ciężka praca. Dziesięć procent inspiracji i dziewięćdziesiąt transpiracji: formuła największa w całej historii...jednym sposobem przebycia wycieczek po Ameryce Łacińskiej i Europie.Przez ten sposób narodziła się TINI.  Artystka w tym roku wydała swoją pierwszą solową płytę, a co szykuje na przyszły rok? Nieunikniona linia odzieży i perfumy z marką. A teraz TeleShow

Kiedy powiedziałaś: ''Jestem naprawdę znana?'' 

-Udałam się w trasę Violetta Live 2013-2014. Mieliśmy rejestrowane przez cały rok, ale nie emitowany aż skończyliśmy wszystkie odcinki. Potem nas nie znali. Ludzie pytali mnie ,na co mają czekać, a ja powiedziałam im 'na projekt'. Kiedy poszliśmy powietrze mieliśmy wpływu, tak. Ale wystarczy umieścić pokazy na sprzedaż i  zdałam sobie sprawę, co mieliśmy generować. Myśleliśmy, że robimy dziesięć Gran Rex i zakończyła się, a robi osiemdziesięciu! A w trasie...cztery pokazy!


Chciałaś się kiedyś wycofać z bycia sławnym?

- Nie wiem czy mogę temu zaprzeczyć...Chociaż nie jest to bardzo kłopotliwe. Z moich przyjaciół byłabym jeszcze jedna. Kiedy przykuł moją uwagę mówię: 'Teraz będę nikim'...Ale są pewne reguły gry.

Rozpoczęłaś pracę w wieku 13 lat. Czy czujesz się zbyt niezależna jak na swój wiek?

- Myślę, że jestem niezależna od wielu rzeczy, ale nie wyróżniam się od innych. Staram się mieć normalne życie dziewczyny 19 -letniej. Istnieją sytuacje, gdzie jestem uzależniona od moich rodziców. Na przykład, pytam o ceny...Mogę zapytać się o samochód, żeby przyjechać tutaj, ale moja mama mówi 'Zawiozę cię'  i przyjechać z nią. Jestem także córką...Jestem niezależna dla wielu rzeczy: pracy i podróży. Moi rodzice towarzyszą mi w trasie, ale potem idę i pobyt w Europie przebywam z moimi współpracownikami. I jestem niezależna z moim partnerem.

Co było twoim największym osiągnięciem w życiu?

-Bycie dobrym człowiekiem i pozostając przy wszystkim, co zdarzyło się mi jako dziewczynka. To jest moje największe osiągnięcie. Ponieważ po całym szaleństwie, które przeżyłam za młodu. Jestem tą samą osobą co zawsze.

Twoja najszczęśliwsza chwila

-Tyle ich jest, że nie mogę wybrać jednej! Ale jest coś, co sprawia, że jestem szczęśliwa i za każdym razem powtarzam: zjazd z przyjaciółmi. Wyjątkowa chwila, przewód uziemienia. Gdy wracam do domu. Wszystko czego chce to aby ich zobaczyć i pozostać z nimi. Wtedy spotykamy się, aby rozmawiać, jeść, pić, iść na lody i dużo się śmiać. To się nie skończy, dopóki nie umrę...


Czy są one w artystycznej atmosferze?

-Nie są w mojej szkole. Najlepsi przyjaciele są czterech, ale grupa jest dziewiencioosobowa. Zawsze się nimi otaczam. W świecie sztuki mam jedną: Mercedes Lambre, która grała w Violettcie. Mam też doskonałe relacje z  Angelita Torres, którą znam od dawna. Może lepiej większe ludzi. Diego Ramos, na przykład. To musi być, ponieważ zaczęłam z nim pracować

Spekulowano dużo o twojej kłótni z Lali Esposito. Czy to prawda?

-Prawda? Nie mają związku. Nie wiem, a ona mnie zna. Wszystko, co zostało powiedziane zostało wynalezione. Obie jesteśmy  przeznaczone do śpiewu, tańca, będąc na scenie i działać. Więc w porównaniu. Byliśmy kiedyś w wydarzeniu, a teraz...

Jaki jest twój największy strach?

-Że coś złego dzieje się z kimś kogo kocham. Nigdy nie mieszkałam w pobliżu tragedii, a kiedy widzę ludzi, których znam, mówię 'Jeżeli mam iść, nie będzie miał sił by go pokonać'' Bóg nigdy nie obędzie się ze mną...


Jakie są twoje największe wady?

-Moją wadą jest niepokój, ale staram się uchronić i to zmieniać wraz z upływem czasu i cierpliwości, ponieważ zawsze chcemy rzeczy w tej chwili.

W sieciach społecznych czasem krytykują cię, podobno, bo jesteś zbyt chuda. Co myślisz o tym jak wyglądasz?

-Nie mam diety. Nie mam 'zakazów'. Dzięki Bogu jest to genetyczne. Jestem chuda jak Francisco (starszy brat ). I mnie lub diety nigdy nie zabronił. A w każdą niedzielę daje mi smak, który piecze tata. Jest to rodzinna tradycja.

W dniu 29 kwietnia. Tini otworzyła drzwi nowego etapu w swoim życiu: wydanie pierwszego solowego albumu. Nagranego w Hollywood Records. Wideo jednej z najlepszych piosenek GREAT ESCAPE naznaczony nie tylko na sukces, a także na towarzystwo młodego człowieka, który zdobył serce Martiny! Hiszpański model  Pepe Barroso Silva, najstarszy syn Jose Barroso, przedsiębiorca, założyciel Don Algodón. Jest na trzecim roku Administracji i Stosunków Miedzy narodowych na Uniwersytecie w Kalifornii.Grał w klubie Atletico Madryt, które kieruje Cholo Simeone
Zostali oni połączeni po kilku tygodniach we wtorek, 6 września w Los Angeles, gdzie Martina nagrywała dwa filmy. Podczas pobytu razem z swoją mamą pojechała na lotnisko aby spotkać się z hiszpanem!


Jaki jest twój związek z Pepe?

-No cóż, jesteśmy bardzo szczęśliwi. Obecnie  jesteśmy  razem.

Co ci się podoba w nim?

- Jego sposób bycia, jak myśli, jak widzi rzeczy w moim wieku. Byłam z dużo starszym partnerem (nawiązanie do byłego partnera Petera Lanzani) i zazwyczaj się dogaduje z osobami starszymi, może dlatego, że przyzwyczaiłam się do przebywania z nimi. Gdy poznałam Pepe podczas nagrywania klipu w Byenos Aires. Ja mając 19 lat, a on 20. Mamy wiele cech wspólnych. To mnie zaintrygowało.

Jaka była pierwsza rzecz, która ciebie do niego przyciągnęła?

-Wygląd i uśmiech. Pociąga mnie zabawa i zabawni faceci. To czyni, że się śmieje i czuje się komfortowo. 

Co lubisz dostawać od innych?

- Jestem jak poprzednio: kwiaty. Moi przyjaciele dajesz im kwiaty i prawie wymiotują w ciebie. Ale uwielbiam je, a także liścik, romantyczne rzeczy.

Część filmiku, w którym Tini gra w grę VS:

Prysznic czy wanna?

- Prysznic.

Piżama czy stare ubrania

-Stare ubrania,

Buty czy szpilki?

-Szpilki.

Hamburger czy sushi?

- Hamburger. 

Plaża czy góry?

- Plaża.

Mirtha czy Suzanna?

-Oboje.

Obiad nad morzem czy intymna noc?

- Obiad nad morzem.

 Blondyn czy brunet?

- Nie lubię  stereotypów.

W jednym z filmików backstahe Tini mówiła o swoich 5 najulubieńszych rzeczach, więc o to one:
- Niebieskie buty na koturnie, w których niegdyś występowała.
- Dziennik, gdzie organizuję swój czas na bieżąco.
-ulubiony dres! W postaci szarych dresów i białej koszulki. Uwielbia w nim chodzić po domu.
-torebka z którą się nie rozstaje! Mniej więcej bordowa duża torba, gdzie przy zamku jest napisane TINI.

WRACAJMY DO WYWIADU! 


Gdy jest ktoś zainteresowany tobą, otwierasz mu swoje serce czy trudno je znaleźć?

-Trudno jest mi powiedzieć. Jestem bardzo przejrzysta. Ale przy podejmowaniu decyzji i byciu z kimś. Jestem bardzo skomplikowana.

Łatwo mówisz kocham cię?

- Jeżeli wiem, że ta druga osoba otworzy się na mnie, mówię ''kocham cię'' bez żadnego problemu. Nie ukrywam wiele w ciągu jednego dnia, a ludzie mnie znają.

Kiedy wychodzisz w nocy przeszkadza ci, że wychodzisz?

-Ja nie wychodzę za dużo, a nie mnie, którzy przychodzą do mnie niepokoić. Ale nie wiem, czy wam nie otworze drzwi. W kręglu ludzie są bardzo nieskrępowany ... Ja nie wiem, czy to jest najlepszy czas, aby spotkać się z kimś.


To wszystko odnośnie wywiadu. Teraz  bardziej zajmijmy się stylizacjami Tini podczas jej sesji zdjęciowej. Jak widać na zdjęciu powyżej Martina ma ubrany lekko żółtawy sweter oraz szare wygodne spodnie, a włosy ma związane w niedbałego koka.Makijaż ma jak zwykle bardzo delikatny
  
Na pierwszym zdjęciu Tini jest w pudrowo różowej koszuli nocnej z koronkowymi elementami.Włosy miał upięte w niskiego koka.
Na drugim natomiast nasza idolka ma założoną białą sukienkę z dość głębokim dekoltem, a włosy również upięte w niedbały koczek.Na nogach miała czarne szpilki. Makijaż również bardzo delikatny.

Na trzeciej stylizacji jest ubrana w wygodną szarą bluzę od Cher i luźne szare spodnie. Włosy także ma ułożone w kok.
Włosy robił: Javier El Cino Alfonzo,
Makijaż: Vanesa Aragón

 
To tyle na dziś. Podoba się wam sesja? Co sądzicie o wywiadzie? Piszcie komentarze i zaobserwujcie naszego bloga! 

Ciekawe Linki:


 

 
 
 

 

3 komentarze:

  1. Hejka wszystkim! Jak mogę się dowiedzieć kiedy bedzie koncert Tini w Niemczech. Bo jest jakaś strona gdzie są dostępne bilety czy coś? Pozdrawiam! Super post😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ciekawy i całkiem szczegółowy post ������

    OdpowiedzUsuń