czwartek, 29 września 2016

Quiz z Tini - wywiad dla MUSTIQUE


Zjawiskowa sesja,quiz z Tini, poznajemy Tini w innym wydaniu w magazynie MUSTIQUE !



Sesja odbyła się w wakacje, jednak pojawiła się na okładce dopiero we wrześniu. Mimo, że od niedawna jest w sprzedaży, my jako pierwsi udostępniamy Wam spolszczony wywiad dla MONIQUE !


To jest twarz pokolenia, które zna cały świat. Nastolatki podziwiają siłę, dzięki której stawia ją do realizacji własnych marzeń, dzieci zakochały się w niej przez rolę w Disneyu, Violettcie, a najwięcej i najbardziej pochalam ją za to, że zdrowa i pełna nadzei jest przykładem dla dzieci. Tini niedawno wydała swój debiutancki album (przez który zmieniła swój wizerunek na bardziej seksowny styl dorosłej kobiety) i przygotowuje się aby jedna z tych rzeczy, które odnieśli inni argentyńscy artyści odnieśli: prezentacja w Nowym Yorku, Miami i Los Angeles, w dodatku, jakbu tego było mało, chce zamknąć promocje w Europie.Jest o wiele bardziej zrelaksowana i łatwiej jej niż ktokolwiek może uwierzyć i na tym polega jej magia. W tym ekskluzywnym artykule z Mustiqe, wkonanego w hotelu Four Seasons w Buenos Aires, który ujawnia, że gdyby mogła wybrać jakąś supermoc byłaby to moc latania. Ale prawda jest taka, że ona już lata.



FOTOGRAF : Sole Rubio
STYLISTA : Corine Fonrouge para Fonrouge Lab
MAKE UP : Vanessa Argon
FRYZURA :"El chino" pod szefostwem Javier Alfonzo, korzystając z linii Schwarzkop
DZIĘKI : Four Five Seasons Buenos Aires, Grupo Mass, Universal Music i Lorena Tabatini - Sarkany


ULUBIONE DANIE : "Sznycel z frytkami"
SAMOCHÓD : "Fiat Cinquecento"
ULUBIONA MARKA : "CHER"
CNOTA : "Jestem bardzo dobrym przyjacielem"
WADA : " Jestem chudziutka"
INTROWERTYK CZY EKSTRAWERTYK : "Ekstrawertyk"
WYRAŻENIE, KTÓRE JEST DLA CIEBIE SYMBOLICZNE : "Nigdy nie ustępuję " ( chodzi o docieranie do celu, nie o kontakty z ludźmi)
KTO ROZŚMIESZA CIĘ DO BÓLU BRZUCHA : "Mój tata"
POWÓD DO PŁACZU : "Strasznie mnie stres martwi"
NAJLEPSZA PODRÓŻ W TWOIM ŻYCIU : "Podczas podróży, dokładnie w Genewie, moi przyjaciele przyjechali świętować ze mną moje 18 urodziny. Spędziliśmy razem 5 dni".
MARZENIE W POCZEKALNI : "Wyjść za mąż"
ULUBIONA CZĘŚĆ DNIA : "Drzemka"
TWOJE MIEJSCE NA ŚWIECIE : "Plaża Carilo
CZEGO UCZY CIĘ TWOJA RODZINA NAJWIĘCEJ: "By traktować ludzi z szacunkiem"
WSPOMNIENIE, KTÓREGO NIGDY NIE CHCESZ ZMAZAĆ Z PAMIĘCI: "Chociaż bardzo się stresowałam, to spotkanie z papieżem"
COŚ ZA CO CIĘ LUDZIE PODZIWIAJĄ : "Pracowitość"
GDYBYŚ MIAŁ MOCE SUPERMENA CO BYŚ ZROBIŁA : "Latała"
CO SĄDZISZ O WIERNOŚCI : " Jest to fundament każdej relacji"
TWOJE "MUST HAVE": "Perfumy lub dyzydorant, bez tych rzeczy nie ruszam się z domu !"
TATUAŻ NAJBARDZIEJ DLA CIEBIE SYMBOLICZNY: " Tatuaż z napisem All you need is love. Jest to tatuaż ,którego zrobiłam z mamą. Zawsze będzie dla mnie ulubionym."
RZECZ, KTÓREJ NAJBARDZIEJ ŻAŁUJESZ: "Na potrzeby Violetty musiałam przefarbować włosy na blond !"
CO ZNAJOMI O TOBIE MÓWIĄ : "Że jestem jak mama. Zawsze dzwonią do mnie o porady"
ULUBIONA ARTYSTKA : Beyonce
CO LUBISZ W SWOIM CIELE NAJBARDZIEJ : "Nie mam nic takiego"
GDYBY NIE TO CO ROBISZ TO.. : "Coś związanego z modą"


CO SĄDZISZ O MODZIE? Moda mówi wiele o nas samych.
DEFINICJA MIŁOŚCI? Miłość jest wszystkim. Bez miłości wszystko idzie źle. W rzeczywistości mam to wytatuowane.
COŚ O TOBIE W CO NIKT BY NIE UWIERZYŁ? Jestem o wiele bardziej zrelaksowana niż ludzie myślą.
CZYM JEST SZCZĘŚCIE DLA CIEBIE? Stale go szukam
CO PLANUJESZ WYDAĆ? Perfumy.
ULUBIONA PIOSENKA? Work Rihanna/
CO NAJBARDZIEJ CI SIĘ PODOBA Z VIOLETTY? Sukienki

JAKĄ PIOSENKĘ Z ALBUMU LUBISZ NAJBARDZIEJ? Great escape.
NAJWIĘKSZA SADYSFAKCJA Z PRACY  : Wytrwałość i odwaga
Źródło twojej inspiracji? Zależy od momentów. Są dni, że jestem nie tworzyć coś innego, że mogę dotknąć
Słowo, które opisuje, gdy stoisz na scenie przed tysiącami ludzi? Emocjonująco.
Co robisz aby kontrolować nerwy? Proszę Boga, daj mi spokój i słuchać muzyki, która generuje wspaniałą gościnność me
Kogo ci najardziej brakuje, gdy wyjeżdżasz poza argentyne? Tęsknie za przyjaciółmi.

[ reszte pytań nie mogłam wytłumaczyć, jednak nie był zbytnio interesujące, ani nie bylo ich wiele, zaledwie kilka,przepraszam za utrudnienia ]

Międzynarodowa gwiazda Martina Stoessel w teatrze "En La Usina" zaprezentowała swój album TINI.  Niedługo potem wróciła 20 sierpnia dać kolejnego koncertu w innym teatrze.
Nastolatkowie z całego świata znają na pamięć utwory z filmu Tini, które są na jej płycie. Jej praca została wynagrodzona wielkim sukcesem, ponad 100 tysięcy wyprzedanych egzemplarzy. Każde show Martina rozpoczyna solową piosenką Siempre Brillaras. Oczywiście nie zapomina o takich hitach jak   Confi en mi, lo que tu alma escribe czy Si tu te vas. Zamyka je oryginalną wersją piosenki Siempre Brillaras.
Pracowało nad jej teledyskami ekipa, która pracowała z Rihanną, Maroon 5, Demi Lovato,Ross Golan [ ominęłam parę hiszpańskim wymienionych artystów].
Przez długi czas mogliśmy oglądać ją w 30 sukienkach od włoskiego projektanta Valentino, który zaprojektował je na potrzeby filmu. Ostatnio do teledysku Great Escape ubrała się w kreacje Evangeliny  Bomparola, która została dobrze przyjęta.




Według mnie wywiad nie jest zbyt ciekawy. Wszystko się powtarza, są to oklepane słowa Martiny, które słyzeliśmy nie raz. Nic nowego się nie dowiedziałam. Jednak sesję uważam za genialną, nową, jedną z najlepszych.

A wy co uważacie?

CIEKAWE LINKI
kulisy sesji


ZDJĘCIA UDOSTĘPNIŁA NAM @NAYRAGOMEZ2004

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz