piątek, 9 września 2016

''...Bardzo chciałem podzielić się z nią tą nagrodą :(...''


Niedawno rozpoczął się jeden z największych Festiwali Filmowych w Wenecji! To już 73 impreza od czasów jej istnienia! Na tej niesamowitej gali pojawił się ADRIANO SALZEDO
Ten uroczy hiszpan pojawił się na premierze 'PIUMA', która odbyła się 5 września. Domyślam się, że nie spodziewał się powrotu z gali z małym upominkiem ;) 
Podczas swojego pobytu na festiwalu, zdążył odebrać nagrodę! Oczywiście ta nagrodę zdobył, dzięki filmu TINI: Nowe życie Violetty! Jedyną przykrą rzeczą, jaka się wtedy zdarzyła to był brak naszej kochanej Tini! Ponieważ jest teraz w Los Angeles na nagrywaniu swojego nowego singla i teledysku do Got me Starded. Kilka dni temu na tweeterze pojawiły się posty związane z brakiem naszej Martiny. Jeden z nich był mamy Tini: Marianny! A drugi Adriana! 
 ''Co za przykrość, że Tini nie może towarzyszyć wam!!! Gratulacje nagrody!!!''- napisała mama naszej idolki. Na co Adrian odpisał:
''Tak!!.... Bardzo chciałem podzielić się z nią tą nagrodą :( wysyłam od siebie buziaka! I kolejny dla ciebie.''
Urocze...Z jednej strony to wesoła wiadomość, bo film zdobył nagrodę! A z drugiej to troszkę przykro, że Martina nie mogła zjawić się na festiwalu i wraz z Adrianem odebrać tą nagrodę. 
Gratulacje dla Adriana za odebranie nagrody! Oraz mamy nadzieje, że będzie ich jeszcze więcej!

CIEKAWE LINKI:
" W moim nowym albumie, mam zamiar dalej eksperymentować" - Tini dla BILBOARD.

 ZAOBSERWUJ NASZ BLOG, A BĘDZIESZ Z NAMI NA BIEŻĄCO ! BĘDĄ PRZYCHODZIŁY CI POWIADOMIENIA O KAŻDYM POŚCIE !

Pozostaw komentarz pod postem. Dla Ciebie to mały wysiłek, dla nas ogrom znaczenia i dumy :)


2 komentarze:

  1. Wygląd zerżnięty od MSFrance -,- Słabo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Mam pytanie. Czy mogła bym jeszcze w tym tygodniu zacząć szkolenie? Miałam problem z Fb i nie mogłam się zgłosić ☺

    OdpowiedzUsuń