środa, 13 lipca 2016

"Tini : nowe życie Violetty" - 4 najchętniej oglądany repertuar kinowy ! SZAŁ W OKÓŁ FILMU !


Odkąd film "Tini : nowe życie Violetty" wkroczył do kin, w całej Polsce o nim głośno ! Zobacz opinie filmu, miejsce na rankingu,wszelakie artykuły oraz opinie na temat filmu ! :)



REKLAMY
Zacznijmy od reklam, które pojawią się wszędzie ! Wymienię teraz te, które ja sama słyszałam i widziałam. W telewizji, na kanale eska, nawet na kanale polsat widziałam nie raz puszczony zwiastun filmu. Jednak także jadąc autem słyszałam nie raz zwiastun. I to nie chodzi mi o eskę (chociaż w esce także), ale o moje, regionalne radio ! Co mnie zdziwiło, ponieważ mieszkam w malutkim mieście (45 tys ludzi). Jak widać nawet tam dociera reklama ! Oprócz tego, kilka dni przed premierą gdy wchodziłam na radio internetowe, eska. Gdy chce cię posłuchać radia albo obejrzeć film zawsze wyskakuje reklama. Właśnie w tej reklamie leciała Tini ! Również na youtube pojawia się w reklamach. Oprócz tego, wszędzie na mieście można zobaczyć bibordy z filmem ! Różne firmy, wytwórnie jak i strony internetowe również pisały o tym filmie ! Także mnóstwo, ALE TO OGROM gazet zamieszczało artykuły o filmie. Disney wypuścił serię zdjęć zza kulis czy też bannerów promocyjnych ! Także powstało mnóstwo zwiastunów zapowiadających film.

Skąd ten szał ? Otóż Martina wspominała, że twórcy jej filmu pracowali również nad Star Wars, więc oni dokładnie wiedzą, że najważniejsza jest reklama, od której wszystko zależy ! 


KONFERENCJE 

Powstało mnóstwo konferencji prasowych na temat filmu. Co jeszcze bardziej powodowało ciekawość w okół fanów i nie tylko. Także Martina pojawiła się na paru premierach, co dla fanów było idealną okazją, aby spotkać się z Martiną. Stąd też taka wielka popularność filmu. Niestety Martina nie odwiedziła naszego kraju, ale cóż, na razie odpoczywa i należy jej się ten odpoczynek, gdyż niedługo rusza w promocyjną trasę jak wiemy!


ŚCIEŻKA MUZYCZNA

Ścieżka muzyczna również strasznie przyciągnęła widzów ! Martina nagrała specjalnie połowę piosenek ze swojego albumu dla potrzeb filmu. Świetna dwustronna reklama ! Album promują film, natomiast film promuje płytę ! Szczególnie utwór "Siempre brillaras" który opowiada o spełnieniu marzeń, on w szczególności przyciąga do filmu ! 


GADŻETY

Pojawiło się także multum gadżetów promujących film ! Książki opowiadające o filmach, czy też książki pokazujące kulisy filmu. Również scenariusz spisany w postaci książki. 


KONKURSY

Mnóstwo konkursów ! Na spotkanie się z Tini i otrzymanie plakatu promującego film. Czy też na dostanie biletu na premierę. Przeróżne konkursy dotyczące filmu !


FILM PRZEDSTAWIAJĄCY KULISY

Na potrzeby został stworzony krótkometrażowy film pokazujący kulisy filmu. Film z pewnością jeszcze bardziej zaciekawił fanów do obejrzenia filmu !


STATYSTYKI ( PIERWSZY TYDZIEŃ PO PREMIERZE FILMU )

ARGENTYNA : 31 tysięcy widzów, 170 sal, 6 miejsce, zysk : 340 tys. euro
 HISZPANIA : 162 tysięcy fanów, 300 sal, 4 miejsce, zysk :860 tysięcy Euro
FRANCJA : 100 tysięcy fanów, 16 tysięcy fanów w samym Paryżu ,7 miejsce


RECENZJE

Ogółem film przyjmuje 4,5/5 gwiazdek  bądź 9/10. Jest to świetny wynik ! Tak oceniają go fani , jak i rodzice fanów. Sami rodzice, którzy zabrali swoje pociechy są pod wrażeniem. 


FALA KRYTYKI

Chodzi tutaj o fale krytyki od krytyka portalu "FILMWEB". Mężczyzna uważa, że film jest przerysowany i życe bohaterów jest zbyt idealne. Cóż kolego, pamiętaj, że to produkcja disneya ! ;)

A wy co uważacie o filmie ? Także nie możecie się doczekać?

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym napisać coś o szablonie. Otóż Gabi twierdzi ,że sama go zrobiła a to zupełna bzdura. Wyłącznie zrobiła nagłówek i zmieniła kolory (nie mówiąc o gażetach). Powinnaś coś powiedzieć o blokotku ,ponieważ to on stworzył szablon. Taka moja opinia. Mam nadzieje ,że coś z tym zrobisz i nie przywłaszczysz sobie czyjejś pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, zajrzyj na dół. Wyraźnie pisze, że szablon pochodzi od blogkotka. Nie pisałam że robiłam go sama, ale że go robiłam. Napisałam to po to, żeby odróżnić, że to ja, nie Gosia. Ja go edytowałam. Gdybym chciaółam przywłąszczyć sobie tą pracę to bym po prostu usunęla wszelkie ślady, że to jej szablon :)

      Usuń
  3. Film był jednym z najpiękniejszych jakie oglądałam do tej pory, posiadał masę emocji!

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń