piątek, 10 czerwca 2016

" Dni na leniuchowanie, wolę wykorzystać na imprezę z przyjaciółmi" - Martina dla magazynu "TEENpop".


Przegląd ulubionych gwiazd Martiny, najważniejsze rzeczy w jej torbie, podsumowanie 4 lat pracy i nieco o modzie ! Tyle możecie dowiedzieć się w najnowszym wywiadzie Martiny do TEENpop. Zapraszamy !






Wywiad odbył się w garderobie, tuż przed oficjalną premierą "Tini: nowe życie Violetty" w Brazylii. Wywiad z Martiną przeprowadziła jedna z dziennikarek, która pracuje dla brazylijskiego, młodzieżowego czasopisma TEENpop. 

Dzisiaj jest ukryta w garderobie i czeka tylko kiedy cała ekipa zrobi ją na bóstwo, zanim wyjdzie do fleszy. Tini, powiedz mi jaką wiadomość masz dla nas związaną z filmem?

- Jest to mój pierwszy film, wspaniały film i  jestem dumna, że mogę uczestniczyć w tak wielkim projekcie. Ten film ma wielkie przesłanie co czyni go jeszcze lepszym. To oczywiste, że jest tam ukazana Violetta. Muzyka jest świetna, natomiast miejsca gdzie nagrywaliśmy to wszystko, jeszcze cudowniejsze. To naprawdę wyróżnienie być częścią tego projektu. Pracowałam wśród wspaniałych ludzi. W filmie także udało nam się ukazać wątek miłosny. Także bywają zabawne momenty. Ten film opisuje całe moje życie w zaledwie 90 minut ! Kiedy skończyłam oglądać film, byłam pod wielkim wrażeniem.



Powiedz tak dokładnie co chciałaś, chcesz przekazać swoim fanom w tym filmie, jaki okres w swoim życiu chcesz im pokazać?

- Chciałam im ukazać proces podczas którego odszukiwałam siebie, ale także inne ważne rzeczy w moim życiu. Chce im ukazać te rzeczy. Ale także przedstawiłam w filmie proces mojego dojrzewania i myślę, że film jest idealnym miejscem na pokazanie tego. Także ukazałam w filmie kryzys, który także przytrafił się w moim życiu publicznym, który przelał się na życie prywatne. Tak samo jak w filmie, wtedy. w tak krytycznej sytuacji zrozumiałam co chce od życia. Także dorzuciłam do tego masę emocji. Podoba mi się bardzo film i myślę, że przekazał wszystko to, co chciałam żeby przekazał.

Powiedz dokładnie co zrobiła z Tobą Violetta?

- Violetta? Zmieniła moje życie ! Od tego momentu zmieniło się praktycznie wszystko. Pamiętam do tej pory moją reakcję, kiedy dowiedziałam się, że zostałam zaproszona na casting. Wiedziałam, że to świetny pomysł, coś o czymś zawsze marzyłam. Dostałam się i nagle wszystko się zmieniło. Jednak wiele rzeczy musiałam się nauczyć zanim wyjechałam razem z serialem w trasę, bez mojej rodziny. Moi przyjaciele nadal nie wierzą, że w wieku 19 lat tak szybko zyskałam sukces, z resztą wiele osób na świecie nie dowierza, razem ze mną.


Każda gwiazda inaczej traktuje swoją płytę. A ty ? Czym jest dla Ciebie twoja pierwsza płyta?

- Tak właściwie płyta była niespodzianką. Dla fanów jak i dla mnie..[śmiech]  Myślę jednak, że była to najlepsza niespodzianka w moim życiu. Wszyscy na to czekali. Album krótko po wydaniu zdobył wielki sukces ! Po prostu. koks.. [ śmiech ] Najpiękniejsze jest to, jak podczas kolejnych premier czy konferencji widzę jak nawet najmniejsi śpiewają wszystkie piosenki bezbłędnie. To jest specyficzne, ale między innymi wtedy widać jaki sukces zyskała płyta oto właśnie nam chodziło !

Zespół [ producenci pracujący przy Violettcie ] nauczył cię to i owo, prawda? Od razu byli przekonani, że uda się zrobić coś takiego z takiej dziewczynki?

- Zawsze widział we mnie mnie miłą dziewczynę, która ma w sobie tyle siły i energii, aby dążyć do przodu do rzeczy jakie mnie inspirują. Kiedyś, po nagraniu jednej z trudniejszych scen powiedział "Wooow, czy to nie zdumiewające?" Są rzeczy, do jakich będę dążyć do końca życia. Nie chodzi tutaj tylko o postać, ale o sam projekt Violetty. Zespół ten dał mi wszystko, co osiągnęłam do dzisiaj. To był projekt przeznaczony mi na całe życie !


Co cenisz sobie w ludziach pracujących razem z tobą?

- Lubię ludzi, ludzi i jeszcze raz ludzi ! 24 godziny na dobę z dobrym humorem, uśmiechem, usposobieniem, pracą, pracownikami, chętnych do działania. Są to "bezwarunkowe firmy braci". [śmiech] Jest tutaj całkiem przyjemnie !

Jest nam bardzo miło Ciebie gościć tutaj. Chciałabyś tutaj aktualnie zostać na dłużej ?

- Tak, tak ! Chciałabym, mam nadzieję, że niebawem uda mi się zostać na dłużej niż teraz !

Może teraz odpowiedz na najprostsze, kobiece pytania. Bez czego zazwyczaj się nie wybierasz na miasto?

- Nie ruszam się bez perfumów i delikatnego makijażu.

Były przypadki, kiedy nie miałaś ich przy sobie?

- Zazwyczaj przez telefon prosiłam, aby ktoś mi dowiózł, bądz pożyczam od osoby, z która w tym czasie przebywam. Zdarzyło się to może 7 razy. Tak to zawsze mam je przy sobie, no i oczywiście telefon i portfel zawsze mam przy sobie !


Jeansy czy leginsy?

- Jeansy.

W wolnym dniu wolisz leniuchować czy imprezować?

- Tak właściwie zależy od dnia. Bywają dni, gdzie mam ochotę klepnąć na łóżko, ale jednak z powodu braku czasu wolę ten czas wykorzystać na imprezę z przyjaciółmi.

Powiedz mi, najwięcej 8 kolorów jakie lubisz ze sobą mieszac w swoich stylizacjach ?

- Ostatnio rzadko pojawiam się w kolorowych strojach, stawiam na bezpieczną czerń.

Podaj 5 gwiazd, które według ciebie mają naprawdę super styl !

- Hm.. Taylor Swift. To pierwsze mi się rzuca. Dalej nie wiem, nie umiem wybrać, jest dużo takich osób, każdy wygląda na swój sposób świetnie !


Gwiazdy, przy których dech ci zapiera?

- Justin Timberlake i Adam Levine

Cóż, wkraczasz do linii najlepszych artystów na świecie, bynajmniej w Brazylii jesteś wpisana na tą listę. Co chcesz powiedzieć na sam koniec?

- Chciałabym podziękować za to wyróżnienie oraz mam nadzieję, że film wam się spodoba ! Buziaki, kocham Was !

Uważam, że wywiad jest nawet ciekawy. A wy co uważacie? Macie innych idoli poza Tini?

*Jutro pojawi się relacja z Radio Disney, post jest już naszykowany, czeka tylko na publikację ! :) *


-  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz