niedziela, 1 maja 2016

[Opracowanie] : My Stupid Heart/Si Tu Te Vas.


My Stupid Heart, czyli Moje głupie serce to jeden z najlepszych singli Tini Stoessel z pierwszego, solowego albumu. Na początku ta piosenka należała do Demi Lovato, która także rozpoczynała swoją karierę od Disneya. Jednak dziewczyna zdecydowała się ją oddać naszej Tini. My Stupid Heart ma także swoją hiszpańską wersję, Si Tu Te Vas. W rozwinięciu posta oprócz samego wysłuchania utworu, będziecie mieli szansę znaleźć tekst, a także tłumaczenie, zapraszam.


My Stupid Heart

My stupid heart 
It’s always falling in love 
It’s always falling apart 
It’s not too smart 
My stupid heart 
Oh, my my my… my stupid heart 
Oh

Here I am once again out in the rain 
I must be crazy addicted to pain 
I thought that I would be able to change you

Askin’ myself, when will I ever learn? 
Touchin’ the flame, thinkin’ I won’t get burned 
After all we’ve been through, I thought I earned you

My stupid heart 
It’s always falling in love 
It’s always falling apart 
Lost in the dark 
My stupid heart 
Won’t listen to reason 
Keeps on believin’ 
It’s not too smart 
My stupid heart 
Oh, my my my… my stupid heart 
Oh 

Remember the time that we lay in the grass? 
Your lips on my lips and your hand on my… yeah 
Can’t understand why things happened so fast with you, you

You held on so tight, day turned into night 
Now, I finally see the light… see the light 
When you took your aim, your arrow hit the mark 

My stupid heart 
It’s always falling in love 
It’s always falling apart 
Lost in the dark 
My stupid heart 
Won’t listen to reason 
Keeps on believin’ 
It’s not too smart 
My stupid heart 

You held on so tight, day turned into night 
Now, I finally see the light… see the light 
When you took your aim, your arrow hit the mark 
My stupid heart 
It’s always falling in love (It’s always falling in love) 
It’s always falling apart 
Lost in the dark (Lost in the dark) 
My stupid heart 
Won’t listen to reason (Won’t listen to reason) 
Keeps on believin’ (Keeps on believin’) 
It’s not too smart 

My stupid heart 
Oh, my my my… my stupid heart 
Oh 
My stupid heart

Si Tu Te Vas

Si tu te vas 
Me volveré a enamorar 
Me volveré a desarmar 
Una vez más 
…Si tu te vas… 
Si tu tu tu si tu te vas… 
A
quí estoy otra vez… sufriéndote 
Debo estar loca… adicta al ayer 
Falso brillante… no cambias la piel… tu… 

Hoy me pregunto cuándo aprenderé 
Tocando el fuego yo me quemaré 
Tanto me empujas que me haces caer… tu… 

Si tu te vas 
Me volveré a enamorar 
Me volveré a desarmar 
Una vez más 
…Si tu te vas 
Ay pierdo el sentido 
Muero de frío 
No puedo más 
Si tu te vas 
Ohh… si tu tu tu… si tu te vas…

Recuerdas las tardes… soñando volar 
Tu mano en mi mano mirando el mar… yeah 
Me cuesta entender por qué me haces llorar… tu… 

Noches sin piedad… en la oscuridad 
Hoy lo veo con claridad… claridad 
Cuando me entregué… dejé de respirar…

Si tu te vas 
Me volveré a enamorar 
Me volveré a desarmar 
Una vez más 
…Si tu te vas 
Ay pierdo el sentido 
Muero de frío 
No puedo más 
Si tu te vas 

Noches sin piedad… en la oscuridad 
Hoy lo veo con claridad… claridad 
Cuando me entregué… dejé de respirar… 

Si tu te vas 
Me volveré a enamorar 
Me volveré a desarmar 
Una vez más 
…Si tu te vas 
Ay pierdo el sentido 
Muero de frío 
No puedo más 
Si tu te vas 
Ohh…si tu tu tu… ohh… si tu te vas…

Moje głupie serce

Moje głupie serce
Ono zawsze spada w miłość
Ono zawsze się rozpada
Ono nie jest zawsze inteligentne
Moje głupie serce
Oh, moje moje moje moje głupie serce
Oh

Tutaj jestem znowu w deszczu
Muszę być szalonie uzależniona od bólu
Myślałam, że będę w stanie zmienić cię

Pytanie 'czy kiedykolwiek się nauczę? 
myślałam, że 'nie poparzę się'
Po tym wszystkim, co prześliśmy myślałam o zdobyciu ciebie

Moje głupie serce
Ono zawsze spada w miłość
Ono zawsze się rozpada
Zagubione w ciemności
Moje głupie serce
Nie chce słuchać rozsądku
Utrzymuje się na wierze
Ono nie jest zbyt inteligentne
Moje głupie serce
Oh, moje moje moje...moje głupie serce
Oh

Pamiętasz ten czas, kiedy leżeliśmy na trawie?
Twoje usta na moich ustach i twoja ręka na mojej...yeah
Nie mogę zrozumieć, dlaczego tak szybko to wydarzyło się z tobą

Trzymasz tak mocno, dzień zmienił się w noc
Teraz, w końcu ujrzy światło...ujrzy światło
Kiedy zabrałeś swój cel, twoja strzałka uderzyła w znak

Moje głupie serce
Ono zawsze spada w miłość
Ono zawsze się rozpada
Zagubione w ciemności
Moje głupie serce
Nie chce słuchać rozsądku
Utrzymuje się na wierze
Ono nie jest zbyt inteligentne
Moje głupie serce

Trzymasz tak mocno, dzień zmienił się w noc
Teraz, w końcu ujrzy światło...ujrzy światło
Kiedy zabrałeś swój cel, twoja strzałka uderzyła w znak
Moje głupie serce
Ono zawsze spada w miłość (Ono zawsze spada w miłość)
Ono zawsze się rozpada
Zagubione w ciemności (Zagubione w ciemności)
Moje głupie serce
Nie chce słuchać rozsądku (Nie chce słuchać rozsądku)
Utrzymuje się na wierze (Utrzymuje się na wierze)
Ono nie jest zbyt inteligentne

Moje głupie serce
Oh, moje moje moje...moje głupie serce
Oh
Moje głupie serce

PODOBA WAM SIĘ POST? PROSZĘ O KOMENTARZE :)

13 komentarzy:

  1. Super post 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ������

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinno być " Ono zawsze upada w miłości "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się z Tobą tutaj zgodzić

      Usuń
    2. Mi się podoba tak jak jest

      Usuń
    3. nie do końca "upada w miłość" ponieważ "fall in love" oznacza "zakochać się" ale post super :)

      Usuń
  5. I " Ono nie jest wystarczająco inteligentne "

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post
    Świetne piosenki Tini <3
    Świetny film na który czekam w kinach który niestety będzie dopiero na początku lipca- ale liczy się to,że w ogóle w Polsce będzie
    Jestem szczęśliwa,że Tini<3 się tak rozwija i spełnia swoje marzenia
    Kocham Violettę,jej obsadę,piosenki
    Kocham ich wszystkich
    Kocham Tni<3,Jorge<3, Mechi<3 i innych
    Czekam na więcej<3!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest :) http://officialpolishfunclubmartinastoessel.blogspot.com/2016/05/tini-stoessel-dla-clarin-wstydze-sie.html#more

      Usuń
  8. Ach moje głupie serce zakochane w tini. Świetny post

    OdpowiedzUsuń