sobota, 2 stycznia 2016

[Opracowanie] : En mi mundo.


W dzisiejszym poście kolejne opracowanie piosenki. Myślę, że wiecie jakiego utworu czeka was opracowanie, ponieważ sami go sobie tym razem wybraliście poprzez głosowanie pod ostatnim postem. Jednak ci co nie wiedzą, zobaczą czytając dalej ten post, zapraszam :)


Dzisiaj zajmę się opracowaniem dobrze wam znanej piosenki z serialu, dzięki któremu Martina zyskała sławę na całym świecie. Chodzi tutaj o "En mi mundo", czyli na nasz język "W moim świecie". Utwór został napisany przez Sebastiana Mellino, Pablo Correa i Ezequiela Bauza, o czym dość mało się wspomina. Piosenka została napisana w 2012 roku, na potrzebę nowego serialu Disneya, na który wkrótce miał odbyć się casting. Jak już w tym poście wspomniałam, Martina została zaproszona na casting dzięki projektowi jej taty, w którym uczestniczyła. Martina została przyjęta do grupy serialu i kilka miesięcy później zaczęły się nagrania. Nie mogło zabraknąć także nagrań do pierwszego teledysku, promującego serial, który był właśnie do "En mi mundo".


Podobnie tak jak inne opisane przeze mnie piosenki, Martina śpiewała "En mi mundo" wielokrotnie. I myślę, że warto i tutaj przypomnieć kilka występów. "En mi mundo" mogliśmy chociażby usłyszeć na Juntada Tinista, we włoskim programie "L'Anno Che Verrà", spotkaniu Martiny z fanami w Londynie, we francuskim kinie, na stadionie w Rzymie czy na samych koncertach Violetta En Vivo i Violetta Live. Dziewczyna ma przyjemność zaśpiewania trzech wersji językowych. Jest to język hiszpański, włoski oraz angielski. 

Poniżej możecie znaleźć karaoke, trzy wersje językowe z wykonaniem Martiny, a także kilka występów Martiny, gdzie zaśpiewała "En mi mundo". Jeżeli zaś gracie na jakimś instrumencie, koniecznie zajrzyjcie tutaj, a być może znajdziecie coś dla siebie. 

Karaoke.




Trzy wersje językowe wykonane przez Martinę.




Wykonania Martiny przed publicznością.












Lubicie tę piosenkę? Podoba wam się post?

4 komentarze:

  1. Ale się napracowałaś! Oczywiście, że lubię tę piosenkę ♥ Post też jest świetny. Dzięki za wszystkie opracowania, jakie dodajesz na tego bloga ♥ Dzięki temu ten blog staje się lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę.Post jest fantastyczny a na następną piosenkę chciałabym Te creo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Uwielbiam czytać twoje opracowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham piosenkę "En mi mundo"! Świetny post, twoje opracowania piosenek są super pomysłem!

    OdpowiedzUsuń