sobota, 3 października 2015

Poznajmy Tini od kuchni po łóżko ! - spolszczenie wywiadu "Cosmopolitan".



Spolszczony wywiad z "Cosmopolitan", gdzie miesięcznik z nią na okładce wyszedł 2 dni. A co w nim ? Troszkę więcej o Tini i jej guście. Co chciałaby zrobić w przyszłości ? Jaka Tini jest kucharka ? Jakie preferuje perfumy? Czy pamięta o datach urodzin? Zapraszamy.




Bohaterka Violetta podbiła świat. W skrócie,ogłosiła nam otwarcie filmu "Tini: nowe życie Violetty", który jest jej największym marzeniem, i powiedziała  o jej związku z Peterem Lanzani. Spontaniczna i zabawna, poznajcie dziewczynę, poza rolą.

Będziemy musieli poczekać do przyszłego roku na film Martiny "Tini: Nowe życie Violetty". I czekać, aby usłyszeć jej pierwszy solowy album pod szyldem Hollywood Records, chociaż nadal istnieje wiele osób, które cieszą się jej talentem podczas trasy Violetta Live. Pomimo faktu, że stała się światową gwiazdą, Tini wie, że rodzina - to jej przewód do tego świata showbiznesu:.. "Moi rodzice - to moi doradcy, nie wątpię w nich i chodzę do nich o radę, czuję się przy nich bezpiecznie i pewnie. Mówią mi, to co wiem - to wszystko pochodzi z serca ". Jak każda dziewczyna w jej wieku rozmawia przez telefon z przyjaciółmi i słucha muzyki jako ucieczka, a nawet teraz nie może uwierzyć w to co się stało, "Mam wrażenie, że to wszystko dzięki innym ludziom!"


-  Nic mi nie jest. I jestem na urlopie. W zeszłym tygodniu byłam na wakacjach na plaży, I love it! I odpoczęłam. Oczywiście, zmęczenie jest obecne, będziemy kończyć wycieczkę w 400-show, ale wiem jedno - kocham to, co robię. Wschód słońca na scenie, ... wtedy dzięki temu wszystkiemu zmęczenie odchodzi i cieszę się chwilą.


- (Śmiech) Tak. I dwa dni w hotelu, a następnie w drugim. Jednak czasami mamy lunch lub kolację za scena, lub aprobujemy iść gdzieś, nawet trochę poznać to miejsce.


-  Wszystkie, prawie wszystkie. Jednak ostatecznie, zawsze chciałam iść do Carilo lub na działkę mojego stryjecznego dziadka. Moja rodzina nigdy dużo nie podróżowała. Byłam w Pinamar z moimi przyjaciółmi, ale na tym wyjeździe skończyło się(śmiech). Spotkałam się ze światem dzięki trasie.


- Tak. Stała się światowym fenomenem. Ostatnio byliśmy w Polsce, przeprowadziliśmy show przed 30 tysięcy osób. Po raz pierwszy graliśmy w tak dużym stadionie. To było niesamowite, stadion był pełen Polaków, śpiewając piosenki w języku hiszpańskim. To niesamowite! Poszliśmy do Francji, Rumunii, tam ludzie nie mówią po hiszpańsku.


- Tak, jesteśmy bardzo przyjaźni. Jest to grupa, w której nie ma egoizmu i zazdrości.


- Ja(śmieje się). Zwykle budzę się o 8  rano i włączam muzykę i wszystko, co mogę powiedzieć: "Boże, Tini, zamknij się."  Mogę powiedzieć, że jestem w tym  1 kandydatem.


- Staram się spać jak najwięcej. Kiedy wstaje, jem śniadanie i słucham muzyki. Na każdym show, chciałabym zmieniać ich look'i. Staram się cały czas w jakiś sposób zmienić ubranie, tak aby się nie nudzić. I uwielbiam modę.


- To jest jeden z przyszłych projektów. Moja mama pomogła mi go zrealizować. I kiedy mam wolny czas, jadę do Buenos Aires, oczywiście, robię to tam dokładniej (dopisek autora: chodzi o projektowanie i realizowanie projektu).


- Oczywiście, że tak. Czasami patrzę i widzę wszystkie te cztery lata ... To doprowadza mnie do szału! To co się ze mną dzieje nie jest normalne. Więc wróciłam do kraju, moi przyjaciele są w college'u, a ja? Wróciłam z wycieczki! Rozumie się, że dzieje się normalnie ze mną,oprócz domu. ( dopisek autora : chodzi o podróżowanie )


- Tak, ale mam szczęście, że mam przyjaciół, którzy są ze mną przez całe życie, którzy są zawsze, aby mnie wesprze. Dwóch z moich czterech najlepszych przyjaciół utrzymują mi towarzystwa podczas trasy. Moja rodzina zawsze jedzie ze mną, ale prawie rok nie byłam na stale w domu i oczywiście, tęsknię.


- Mój pokój. Bardzo szczególne miejsce. Kiedy byłam w Argentynie, nie chodziłam tam. I zawsze jest tam ( w domu ) dużo ludzi. Lub przyjaciół Francisco, właściwie jego przyjaciele to moi przyjaciele, wspólni przyjaciele. ( śmiech) Jesteśmy bardzo blisko rodziny. Brakuje mi czasu, kiedy obudziłam się i moja mama w kuchni zrobiła mi kawę z mlekiem.


- Nie gotuje. Jestem w tym straszna. Ale moja mama jest doskonałym kucharzem!


- Pasta!Naprawdę jest doskonała.


- Mam manię: po posiłku, muszę zjeść coś słodkiego. Zawsze. Restauracja, na pierwszym miejscu patrze w menu deser bo kocham słodycze. Również kocham gorące, obiady rodzinne, grillowane warzywa, które szykuje mój tata makaron, pizza ... wszystko mi się podoba.


- Nie, on jest DJ. Przyjdź do mojego domu, pierwszą rzeczą, którą słyszysz jest muzyka. On kocha elektronikę i często słyszy się, że jest. On wie dużo, a ten rodzaj działalności oddaje go.


- Beyonce. A także słucham cumbia ( latynoamerykańska muzyka ). Nie dlatego, ponieważ w przyszłości chcę śpiewać, oh. Ale chciałabym się obudzić i usłyszeć, cumbia i reggaeton. I hip-hop. Inni wykonawcy, których mam na liście odtwarzania: Amy Winehouse, Joss Stone, Michael Jackson, Justin Timberlake, Rihanna. Jestem fanem ich muzyki.


- Justiiiiiiiiiiiin (mówi czule). Myślę, że jest bardzo utalentowany. Ale byłam w nim zakochana od 13 lat, teraz patrzę na to z innej strony. Przy okazji! A ty nie znasz historii, która przyszła mi do głowy niedawno? Poszlam w Los Angeles, do studia gdzie nagrał swój album solowy. Nagrałam utwory gdzie nagrywali Michael Jackson i wielu artystów. Prawdę mówiąc, nie wiem, co to było (śmiech), ale kiedy skończyłam nagrywać, mój nauczyciel powiedział mi: "Tutaj, Justin." Był w pokoju obok (śmiech). [ chodzi oto, ze Justin nagrywał kiedyś w pokoju obok gdzie nagrywała Tini]


- Wow! Co ty mówisz! Nie wiedziałam, że ... jestem zawstydzona.


- Pamiętnik. Peter powiedział do mnie: "Musisz zobaczyć ten film", a ja go lubię. On zna dużo filmów. W porównaniu z nim, wiem bardzo mało.


- Jak długo byłem z Piotrem? (Myśli), jestem straszna na to (śmiech). Dwa lata.


- Och, nie, jestem bardzo niegrzeczną dziewczynką. Nie pamiętam daty, urodziny i inne.


- Myślę, że tak. Peter jest bardzo romantyczny. O wiele więcej niż ja, on zawsze mówi mi miłe rzeczy. Dba o mnie, mamy świetne relacje. Rozumiemy się nawzajem, rozmawiając o wszystkim.


- Widzimy siebie często, ale randki są dość spokojne. Idziemy gdzieś, idziemy do restauracji przez cały czas rozmawiając.


- (Śmiech) To moje życie osobiste.


- Nie. Wiedziałam, że genialnie gral, jak długo starał się grać tę rolę.Tysiące godzin poświecił na to, tak powiedział mu dyrektor. Cóż on zrobił swoje. Wiedziałam, że to będzie niesamowite. On jest pracowity.


- Cóż ... Kiedyś spadłam z zaskoczenia. Gdy na drodze, nie wiedząc, że przyjdzie ktoś dotknął moich pleców, odwróciłam się i był to Peter. Widziałam gesty twarzy. Jego oczy, miał dokładnie takie same.


- Perfumy. Nawiasem mówiąc, myślę, że w przyszłym roku uwolnienie te perfumy. Ponadto, mam tam słuchawki, kosmetyki.


- Buty z obcasami lub platformy. Kocham buty.


- W moje dzieciństwo. I to było idealne. Szkolni koledzy. Tym razem, to było niesamowite.


- Chcę ten nagłówek: "Martina Stoessel założyła rodzinę i stała się szczęśliwsza niż kiedykolwiek." Moje marzenie - aby wziąć ślub, założyć rodzinę i mieć dużo dzieci. Chcę wyjść za mąż za dobrego człowieka, z Peterem ... Mam nadzieję, że  z nim. Mówię to, bo w tej chwili jestem z nim.


- Prawda


- Fałsz. Lubię, gdy ludzie używają perfum, ale 50% - jest zbyt wiele. Moja sympatia leży gdzie indziej.


- Nieee, kłamstwo (śmieje się). Jednak dla mnie nic by sie nie stało gdybym miała zreperować kran. Uff!





















Pozostaw w komentarzu opinie :)

3 komentarze: