piątek, 26 września 2014

Simplemente Tini - Rozdział 9. #Tłumaczenie PL


 I dziś ostatni rozdział kultowej lektury Simplemente Tini, zapraszam. Kopiowanie surowo zabronione.


Rozdział 9 -Patrząc z horyzontu.

Do kręcenia serialu budzę się o siódmej rano. Tak,to wiele znaczy dla mnie! O ósmej rozpoczynam fotografowanie w studio Byres w Don Torcuato (obszar) do 14:00, ponieważ jestem niepełnoletnie mogę pracować 6 godzin dziennie.
Dwa razy w tygodniu mam zajęcia w college'u, który jest daleko. Praca dała mi nauczyciela oraz uczę się przez internet. Wkrótce mam egzaminy ze wszystkich przedmiotów.(matura)

Jakiś czas temu zaczęłam się uczyć grać na gitarze, śpiewam i spotykam się raz w tygodniu, gdzie uczę się tańczyć. I komponuje własną muzykę i uczę się jej wykonywać na gitarze wraz z Pancho Sia. Stopniowo pielęgnuje to, ponieważ kocham muzykę.

Ze względu na koncerty zawsze ćwiczę choreografię do wielu klipów,  są numery muzyczne, w których znajdują się choreografie. A także, przed rozpoczęciem sezonu, piszemy piosenki na album, które są przygotowywane przez Panchito Lorena, mojego nauczyciela śpiewu. Po kilku dniach kończymy nagrywanie piosenki.

Kiedy uczę się scenariusza, zazwyczaj wygląda to tak, że dzień wcześniej siedzę sama w pokoju i się uczę go.

Niestrudzona i pyszna, Fran o Tini.

Kiedy myślę o jej karierze, z faktu, że Tiny 17 lat, wydaje mi się, że jest bez skazy. Może nawet zrobić coś w gorączce, ale zrobi wszystko co możliwe, ze względu na show. Nigdy nie jest zmęczona, żeby ćwiczyć i pisać piosenki. Maksymalnie to, co robi, naprawdę pomaga. Jest ona dostępna dla tych, którzy jej potrzebują; to jest niesamowite. Jeśli występują złe chwile w życiu, ona zrobi wszystko, co możliwe, aby poczuć się lepiej.

W moim pokoju


Jeśli nie mam nagrań i nie pokazuje się nigdzie robię moją ulubioną rzecz : śpię !  Za każdym razem gdy mam okazję, śpię bardzo, bardzo długo. W rzeczywistości często mam pobyt w hotelach, które lubię, ale wolę być w swoim pokoju. Uwielbiam to, że jest to miejsce, w którym czuję się najbardziej komfortowo. Mój tata mówi, że to"jaskinia Tini!"
Potem idę z przyjaciółmi, zorganizować coś, lub udać się do kawiarni, która jest nie daleko od domu, aby nadrobić zaległości.

Ja również cieszę się gdy mogę iść na zakupy z mamą, lub spędzić czas z rodziną, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne.

Mimo, że uwielbiam tańczyć, to trudno. Aby uniknąć problemów w weekend, kiedy nie ma show, robię rzeczy związane z prywatnym showbiznesem  lub spędzam czas w miejscach prywatnych. Jedną z rzeczy, które lubię najbardziej, to obiad z przyjaciółmi, w domu lub u nich. Do zabawy - nie trzeba wychodzić. Zamawiamy coś smacznego, śmiejemy się, śpiewamy, i zapewniam was, że podczas takich obiadów rozmawiamy o wszystkim !!!

miłostki

Zawsze byłam bardzo kochliwa, ale nigdy nie zwracałam uwagi na sposób, w jaki się ubiera, blondyn czy brunet . To nie jest coś, w czym się zakocham. I nie zwracam uwagę na osoby, i pomimo tego, że pierwsze wrażenie będzie zawsze na wygląd, jestem zaniepokojona tożsamością partnera. Dziś jestem bardzo szczęśliwa z mężczyzną, który obok mnie: Peterem.

Muzyka, pasją.



To, co towarzyszy mi każdego dnia w moim życiu jest muzyka. To jest coś, co mnie uspokaja, w każdej sytuacji. Przede wszystkim chciałabym słuchać muzyki w moim pokoju, bardzo głośno, i o niczym więcej nie myśleć. Jeżeli jestem smutna lub zdenerwowana, lub zbyt szczęśliwa, słucham muzyki na cały regulator, i przekazuje to
.

Lubię całą muzykę, ale jeżeli mam wybrać ulubionego artystę to najbardziej Beyonce.

Za każdym razem patrzę na nią, wydaje mi się być fantastyczne wszystko, co robi: ma wszystko, co powinno być w  artyście. Co najważniejsze, te piosenki opowiadają o pewnych historiach, to oddaje wszystko, co ona chce nam przekazać. Jest wyjątkowym aniołem. Nie mogę uwierzyć, jak ona śpiewa i tańczy na scenie.

Ma własny dokument (oglądałam to setki razy), jest gotowa całkowicie poświęcić wszystko na to, co robi. Jestem bardzo spostrzegawcza, i myślę, że dobrą wiadomością jest to, że można uczyć się od innych, więc cały dzień oglądam wideo z Beyonce. Tak samo z Celine Dion: jest to inna beczka, ale jest jedną z najlepszych. Ją także je zarówno podziwiam.

Sześć słów, które mnie opisują: nadpobudliwa, kochająca, brudna, delikatna, szczera, perfekcjonistka.

Prywatnie

Śmieję się i zawsze jest coś, co może mnie rozśmieszyć. Lubię się śmiać i dzielić się ze światem dowcipami, można się dobrze bawić cały czas. Niewiele mnie denerwuje, jedna z tych rzeczy, jest hałas z żucia gumy. Ała! To jest to, czego ja nie cierpię. Lub podczas jedzenie lodów i hałasowania. Z lizakami to samo.



Moi przyjaciele czasem robią to celowo, bo to jest zabawne, kiedy jestem zła.
Oprócz słuchania muzyki, lubię bawić się z przyjaciółmi i spędzać czas ze swoją rodziną. I to, co lubię najmniej - wydostać się z pokoju.

Z drugiej strony, nie podobają mi się kłótnie z krewnymi.
"Tiny nie jest nieśmiała dziewczyną, ale na widok mrówki czuje się okropnie. Nienawidzi ich. Widząc, co najmniej jedną od razu krzyczy. " - Mariana, matka Tini

Portret

Plany: Utworzenie rodziny.
Cnota: Właśnie, Tini
Marzenie: Aby utworzyć własne piosenki i nagrać solowy album.
Pragnienie: mieć dobre zdrowie, przyjaciół i silną rodzinę. Jeśli nie ma ludzi, z którymi można dzielić się tym, co czujesz, sukces nie ma sensu.
Najgorszy nawyk: Jestem straszną bałaganiarą.
Hobby: słuchanie muzyki.
Motto: "All you need is love» (Wszystko, czego potrzebujesz - to  miłość)
Miejsce na wakacje: Carilo (nadmorski kurort), z moją rodziną i przyjaciółmi.
Śniadanie: Kawa z mlekiem i tosty.
Jedzenie: Kocham Coca-Cola
Jedzenie: Kotlet schabowy z pieczonymi ziemniakami i jajecznicą. Jak i mięso z grilla, gotowane przez mojego ojca.
Deser: Tiramisu (gotowane przez moją matkę)
Uczta: guma
Zapach: zapach jaśminu
Najlepsi przyjaciele: Caro, Clara, Belo i Chloe, mój przyjaciel z dzieciństwa
Ulubieni artyści: Michael Jackson i Beyonce
Piosenka: «Lesson» Beyonce
TV show: Patito Feo
Aktor: Leo DiCaprio
Aktorka : Anne Hathaway
Filmy: Titanic i Disney, Toy Story, Gdzie jest Nemo, Parent Trap, High School Musical. Mogę oglądać je tysiąc razy, przypominam sobie jak zawsze oglądałam to jako dziecko.
Informacje dla moich fanów: Idź do snu, nie poddawaj się, mimo wszystkich przeszkód, idź. BELIEVE.




Przyszłość poza horyzontem



Jak powiedziałam wcześniej, ja żyję teraźniejszością! I cieszę się chwilą. Ale czasami myślę o przyszłości, jak to będzie? W mojej głowie jest wiele rzeczy. Po pierwsze: aby być zadowolonym z moich znajomych i rodziny, jak również do przodu pod względem kariery.

Chciałabym nagrać solowy album z moimi piosenek, więc teraz biorę lekcje gry na gitarze. Chciałabym wykonać taniec do utworu napisanego przeze mnie. Uwielbiam, kiedy słowa są interpretowane na scenie, bo przez to można naprawdę poczuć historię utworu. I LOVE IT.

Jednak nic w pośpiechu. Wszystko w swoim czasie. Jeśli stracisz głowę, to nie jest nic dobrego. Chcę nadal być zaskoczona.
Czasami myślę o przeprowadzce, ale nie mogę sobie wyobrazić, jak będę żyć samotnie. Oczywiście w pewnym momencie to się stanie. Mimo, że to, co mówię? Nie umiem gotować. Będę musiała uciekać do wysyłania lub chodzenia do domu, do moich rodziców.

Przyjmuję  nauki jazdy, aby uzyskać prawo, myślałam o zakupie samochodu i chciałam powiedzieć mamie o tym, okazało się, że moja rodzina przygotowuje niespodziankę dla mnie (jak zawsze), a 21 marca - w dniu jego urodzin - Otrzymałem prezent, samochód. Teraz trzeba postarać się o prawo.

"Co Szkoda Tini? Że nadal wykonujesz co czyni cię szczęśliwą. "​​ - Fran o Tiny


Szczęśliwy człowiek - Mariana

Jako rodzina zawsze wspieramy decyzje podejmowane przez Tini. Jej celem w przyszłości jest to, aby nagrać album i pisać własne piosenki.Serial jest super, kocha go, ponownie jej marzenia zostały zrealizowane. Sprawa dla mnie nie ma znaczenia, jedyną rzeczą, która mnie interesuje, to fakt, że nadal jest dobrym człowiekiem, a co najważniejsze zadowolonym. Moim największym pragnieniem jest to, żeby moje dzieci były szczęśliwe.



Wszystko dla miłości

Kiedy myślę o miłości, mam nadzieję, że na całe życie. Uwielbiam patrzeć na starsze pary, które są bardzo w sobie zakochani. I choć rozumiem, jak trudno jest być matką, ale chciałabym mieć trójkę dzieci.

Mówiłam ci, że kocham zwierzęta? Teraz mam dwa psy, ale chciałabym mieć szóstkę! Miałam też małe jaszczurki, ryby, koty, wiele. Ja naprawdę kocham zwierzęta!

Marzę, by być z kimś do końca życia, mieszka na obszarach wiejskich, mieć dzieci, psy ... jestem zbyt romantyczna?

W każdym razie, nie sądzę, że wszystkie moje marzenia idą za szybko. Jestem bardzo młoda, mam dużo czasu, nie wszystko na raz.

Z drugiej strony, chciałabym również, aby otworzyć szkołę sztuki dla dzieci z zespołem Downa. Byli tak uprzejmi do mnie w teatrze ... To jest dobry sposób, aby dzielić wszystko, co się ze mną stało, i odpowiedzieć na nie z samej miłości.

Tini obecnie. Cztery najlepsze porady od moich rodziców:


W życiu trzeba dokonać wyboru, trzeba myśleć o szczęściu i obserwować swoje marzenia, ponieważ ich realizacja sprawi, że będziesz szczęśliwa.

Uwierz w siebie.

Najważniejsza jest rodzina, to ludzie, którzy zawsze będą istnieć, ponieważ praca przychodzi i odchodzi, a rodzina zawsze będzie z tobą.

Nie przestawaj być sobą, nie zapomnij o swoim pochodzeniu, i zawsze pamiętaj, że jesteś tylko Tini.



Miejsca, które chcę odwiedzić ... Afryka i Nowy Jork
Rzeczy, które chcę realizować ... Usunąć Violę i komponować własne utwory.
Gdybym mogła zmienić świat ...  zaczęłabym dbać o Ziemię
Chciałbym mieć talent ... W dziedzinie malarstwa
Chciałabym kontynuować karierę muzyczną ..., ale uwielbiam też filmy.
Gdzie jestem szczęśliwy ... W moim domu
Wierzę, że w jednej rzeczy ... Poczuj ją i walczyć o czym marzysz. Wszystko będzie.
Śpiew i taniec ... chwile, kiedy puszczam wszystko i nie dbam o innych.
Zły ruch ... dyskutuje z tymi, których kocham.
Co najbardziej interesuje mnie ... Czy towarzyszy mi rodzina
Ostatnią rzeczą, chcę przestać marzyć ...



wieczna wdzięczność

No to jesteśmy na ostatniej stronie. Pisanie tej książki było dla mnie nowym
doświadczeniem, to była piękna chwila. Wraz z rodziną, przypomniałam sobie moje dzieciństwo, żarty, że śmialiśmy się przez długi czas, spojrzałam na stare fotografie i zostałam przeniesiona, myśląc o tym, jak dorastałam.

Moja mama, tata, brat i przyjaciele towarzyszyli mi w tych chwilach, byli szczęśliwi, że mogą być częścią tej przygody. Jestem wdzięczna za całą miłość jaką wyrażają własnymi słowami, a zwłaszcza ich udziału w podejmowaniu decyzji, które biorę. Bez nich życie byłoby o wiele trudniejsze.
Dzięki kolegom i przyjaciołom, którzy wzięli czas, aby mówić i do tych wszystkich, którzy pomogli mi w pomysłach, poprawkach i odświeżają pamięć po prostu Tini stała się  ucieleśnieniem moich marzeń.

I wreszcie, co najważniejsze, podziękowania dla wszystkich ludzi, którzy pomagali przy mojej biografii. Chciałabym opisać moje życie dla Ciebie, który patrzy na mnie w telewizji, przychodzi do teatru, żeby mnie reprezentować, przeczytaj o mnie na Twitterze, że jestem zwykłym człowiekiem od siedemnastu lat, z tymi samymi obawami i preferencjami innych. Zwykła osoba, która jest zobowiązana do miłości i stara się zrobić wszystko, aby być szczęśliwym. Chociaż moje przeznaczenie i moje pragnienie, jest aby przyczynić się do zapewnienia, że ​​spełnię swoje marzenie i zostać aktorką, ja też mam rodzinę, przyjaciół bywam sfrustrowana, zła lub szczęśliwa. Nie jesteśmy tak różni, nie?
Chcę również podziękować, bo jesteś wśród ludzi, którzy dają mi siłę i odwagę, by iść do przodu i zachęcić mnie, aby przejść dalej, gdy upadnę, a te dwa krótkie lata mojego życia były najlepsze. Jestem szczęśliwa i byłem bardzo zachęcana. Cieszę się, że kochasz mnie za to kim jestem.


Dziękuję za możliwość wejścia do twojego życia. I to nie tylko jako aktorka i piosenkarka. Moim zamiarem jest to, aby poinformować o tym, co mam w domu, w szkole, z przyjaciółmi, w pracy. Dziękuję za poinformowanie mnie, podzieleniem się tą historią z tobą. Od dzisiaj jesteśmy trochę bliżej
Mam nadzieję, że nadal będziecie mi towarzyszyć w całej mojej karierze. Zrobię wszystko, co możliwe, aby nadal cieszyć się muzyką i tym co robię.

Ściskam Was wszystkich. Nigdy nie przestawaj się uśmiechać. Tini.

Dziękuję, to już był ostatni rozdział tej biografii. Mam nadzieję, ze docenicie to, że dla Was tak wiele przetłumaczyłam. Także mam nadzieję, że to przybliżyło Was z Tini. Że teraz wiecie o niej więcej. Chciałabym także pochwalić się, że jako pierwsi w Polsce wzieliśmy się wyzwaniu przetłumaczenia tego że dzieła. POZDRAWIAM <3.

4 komentarze:

  1. Dziękuję Wam, że przetłumaczyliście całą biografię Tini<3 Skąd wzięłaś treść ksiązki Tini? Bardzo ważne.. i jeszcze raz dziękuje~!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny wywiad

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez obrazy ale mi się wydaje że biografia która ma 200 stron to za mało niż ty tu napisałaś...Chyba tyle co ty napisałaś to 200 stron nie zajmie. Sandi<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle przetłumaczone. Jak widać Tłumacz Google Wam się nie sprawdził -,-

    OdpowiedzUsuń