sobota, 9 sierpnia 2014

# Tłumaczenie PL : Simplemente Tini - Rozdział 6.


A co tym razem w kolejnym rozdziale kultowej biografii panny Stoessel ? Martina opowiada o swojej karierze i jak do niej podchodzi oraz opinia najbliższych. 

KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE.



Rozdział 6 - Wielka radość i pewne zmiany.


"Violetta" zdobyła wielki sukces. Zaczęłam widzieć jej twarz na koszulkach, plecakach, ciastach, albumach ... Wszystko było dla mnie nowe. Cudowne. Najpierw jednak, uważam, że to trudne do akceptacji. To było silne. I zostało wprowadzono przed tak wieloma ludźmi, którzy mnie nie znają, i zaczęłam doświadczać czegoś nowego: wiele osób myśli o mnie i mówią o mnie różne rzeczy. To było bardzo trudne, i są chwile, które zdarzają się do tej pory.

Byli ludzie, którzy mówili mi najlepsze rzeczy o mnie. Jestem zwykłym człowiekiem, który zaczął doświadczać swój piękny sen i który miał szczęście, że jego pierwsze kroki zostały przekształcone w taki ogromny sukces. Nic więcej! 

Byłam szczęśliwa i nie mogłam i nie chciałam zostawić tego wszystkiego, ale ja też chcę zrobić wszystko, co robiłam i nie stracić przyjaciół, którzy są ze mną od trzech lat. Niemniej jednak, było kilka zmian. Na przykład, miałam do wyboru: albo zabawa z przyjaciółmi na weekendy i rozmowy, niemal krzycząc przez całą noc, bo muzyka gra bardzo głośno, i dbanie o swoje struny głosowe. Wybrałem opiekę mojego głosu, w celu uzyskania najlepszej jakości w moich piosenkach; choć niektóre noce, aby być uczciwa, poszłam na spacer z przyjaciółmi i dobrze się bawiłam

Wiem, że wychowałam się w bardzo krótkim czasie, zarówno zawodowo, jak i osobiście, bo mam dużo obowiązków: praca, konieczne jest, aby dowiedzieć się o roli, podróży i udać się na jednej nodze z materiałem szkolnym. 
Czasami czuję się starsza od mojego wieku, ale trzeba wziąć pod uwagę, że wszystkie nastolatki tak się czują. Moja mama mówi mi, że nie ma problemu, "Uspokój się, masz tylko 17 lat." 

Uspokój się. Marian, matka Tini. 



Tini jest kimś nie do opisania, co wynika z jej energii. Jest niestabilna, ale jest bardzo wrażliwa. To jest dobry, piękny człowiek. Dlatego my jako rodzina jesteśmy zawsze na straży, aby chronić ją w tej wielkiej, ale trudnej drodze jaką wybrała. Oczywiście, wiele się zmieniło w rodzinie z przybyciem Fame [popularnej] Tini. Straciliśmy kilka osobistych chwil,  nie możemy bezpiecznie jeść w restauracji, bo jesteśmy obserwowani,  niektóre rzeczy osobiste stają się własnością społeczeństwa, ale większość zmian była dodatnia. Jako rodzina jesteśmy zjednoczeni, jak nigdy dotąd. 

Wybierz to, dzięki czemu będziesz szczęśliwa 


 Nagle zaczęły docierać do mnie rzeczy, których nigdy nie wyobrażałam sobie, że się ze mną staną. Miałam obiad z rodziną, a dookoła były kamery, które nas filmowały. I pomyślałam: "jem, nie mam w tym nic specjalnego." W tym czasie, jestem bardzo przyzwyczajona do tego wszystkiego, a czasem nie idę nigdzie, bo wiem, że będą w stanie powiedzieć mi coś, co oni myślą. Teraz nauczyłam się wierzyć w siebie, uwierzyłam w swoje mocne i słabe strony. Ktoś myśli, że bycie gwiazdą to jest mieć idealne życie, a rzeczywistość jest taka, że ​​jest wiele rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa, a reszta - nie. Uczę się nowego sposobu, aby zdać jako aktorka i piosenkarka. 

Moja rodzina daje mi najlepszą rady. Przed sukcesem moi rodzice powiedzieli: Cokolwiek się stanie,Violetta będzie po prostu wskazywać w twojej karierze. Więc najważniejsze jest utrzymanie relacji z najbliższymi i wiemy, że w życiu nie starasz się podejmować decyzji w imię zysku lub straty, a my musimy myśleć o tak, aby być szczęśliwy z tym. Moja rodzina i ja wybraliśmy szczęście. 

Na dobre i na złe. Alejandro, ojciec Tiny. 


Martina, dziewczyna z dużą inteligencją emocjonalną. Ona jest zawsze gotowa, aby słuchać rad, że mogę dać jej to, by jej pomóc podjąć własną decyzję. Bardzo miło z nią porozmawiać, bo ona ma zrównoważony i wrażliwy charakter. Mogę dużo wymieniać, bo czuję, że uczę ją jak tata. W naszych relacjach są rozumiane granice między pracą, a prywatnością. Biznes, jest pozostawiony  rozwija się i rośnie w działalności artystycznej, która często będzie ją zadowalać, ale też frustrować. Prywatność jest budową jej załączników, które zawsze towarzyszą jej, w dobrych i złych chwilach. 

Wybierz komu zaufać


W tej nowej rzeczywistości, zdałam sobie sprawę, jak wiele rzeczy ja wiedziałam, że muszę wybrać, komu ufać, a komu nie, bo to wybór pada na mojej ścieżce. 

W pewnym momencie  bardzo bałam się zostać bez przyjaciół, ale to wszystko stało się inaczej: byli w stanie mnie zrozumieć, i było ok, a gdy mam wolny czas, aby się z nimi zobaczyć, nie tracą go. Jestem im bardzo wdzięczna. 

Kiedy zaczęły się nagrania, i kiedy weszłam atmosferę kina, byłam dziewczynką. I miałam szczęście być wśród ludzi, którzy kochają i prowadzą mnie, spotkałam wielu ludzi, którzy pomogli mi i nauczyli mnie w moim zawodzie, ale także się myliłam. Uczyłam się na  błędach, ufałam ludziom, którzy nie byli tacy , jak myślałam, i zdałam sobie sprawę, że przy mnie zawsze będzie moja rodzina i moi przyjaciele z San Marcos. Są obok mnie, kiedy ich potrzebuje. 



Staram się żyć normalnie, jeść lub chodzić do teatru, jak wszyscy inni. Jedyną różnicą jest to, że jestem sławna, przyjdź do mnie, by się przywitać, poprosić o autograf i zrobić zdjęcie ze mną. Od tego, czuję się bardzo dobrym człowiekiem otoczonym miłością.

Wiele się zmieniło w moim życiu, a ja już przez to, że nigdy nie zapomnę. Przed de mną jeszcze długa droga, i chciałabym dalej rozwijać się jako artysta, nadal dawać wszystko co najlepsze od siebie. 

Martin Fierro.


Moja rodzina i ja zawsze staramy się wspierać nawzajem. Kiedy mam rozmawiać z prasą o swojej karierze, robię to, bo kocham mój zawód. Niemniej jednak, zawsze coś się dzieje, na przykład na "Martin Fierro", gdy otrzymałam nagrodę za odkrycie i "Najlepszy program dla dzieci." Mój strój, który był wzorowany designerskiem Benito Fernandez, którego kocham, był krytykowany. Cierpię z powodu dużej ilości krytyki. Teraz jestem w domu i myślę, że to głupie. Zamiast być szczęśliwym, zadowolonym i płakać z powodu emocji, które pojawiły się w związku z tym, że otrzymałem ważną nagrodę w ciągu 15 lat, byłem zaniepokojona, że niektórzy ludzie widzą mnie, i to, co myślą o mnie. 



Następnego dnia musiałam dać dwa wywiady, gdzie jestem i czekałam na dziennikarzy, ale nie mówiłam o serialu, chcieli wiedzieć o moich zainteresowaniach, a także opinii na temat krytyki wobec mojej sukni.Prawda jest taka, że czułam się źle. A następnie w szatni tata powiedział mi: "Czy lubisz to, co masz na sobie? Czujesz się komfortowo w tym stroju? Jest to najbardziej istotne. Nie ubieraj się, aby podobać się innym, jesteś ubrana jak uznajesz  za stosowne. "To było jak kliknięcie myszką. Postanowiłam, że zrobię jak mi pasuje, nie myśląc o tym, jak inni zareagują na to. Czuję się pewna siebie, bo wiem, że są ludzie, którzy kochają mnie tak samo jak ja ich. To są trudne decyzje, aby się rozwijać. Ostatecznie jest to życie. 
"Strój Martiny na Martin Fierro wydawał mi się dość szalony. Ale była pewna siebie i szczęśliwa, i mimo, że zawsze dba o swój wygląd, tym razem niech go nosić " - Marianna, matka Martiny.

Pomoc i opieka. Fran, brat Tini.


Jestem bardzo dumny z mojej siostry i z tego co robi; I staje się szczęśliwy, widząc ją tak szczęśliwą. Ale, oczywiście, wygląd "Violetta" dokonał zmiany w jej środowisku, a nie wszystkie zmiany są dobre, więc dbam o Tini i wspieram ją, kiedy potrzebuje, ponieważ nie jest łatwo mieć takie życie, jak ona gdy ma się 17 lat. 

Sytuacją osobistą również zacząłem się trochę martwić, ponieważ wiele osób stara się do niej zbliżyć z powodu ich własnej korzyści, jak to zawsze się dzieje. Ale poszedłem dalej i postanowiłem oddać cały czas, aby móc być z Tini i wspierać ją, kiedy jej potrzebuje. Tak jak nasi rodzice, postanowili wszystko odłożyć na bok, tak, żeby nigdy nie stracić kontaktu z ich załącznikami życia, które są najważniejsze w takich sytuacjach. 




Staram się dbać o jej zachowanie, i powiedzieć jej, że ona ciągle stawia swoje nogi na ziemi, tak aby nie zmienić jej osobowości, ponieważ  gra Violetta, dla mnie jej postać - jest najcenniejsza rzecz, jaką posiada. 





Martina i Violetta, kiedy jestem jedną, kiedy nie jestem 


Trudno jest oddzielić charakter, który gram, chociaż muszę przyznać, że większość łączy Violettę i Martinę - miłość do sztuki. Obie marzą, aby znaleźć triumf w tym, że jesteśmy kochani i którzy nas wspierają. W przypadku Violetty, jej ojciec nie chciał, żeby poświęcała swoje życie sztuce (jak u mnie w pewnym momencie), ale jest to ojciec, który nie stawia warunków i kocha go, jak jestem z rodzicami. Ponadto, oboje zaczęli się rozwijać i odkrywali  przyjaciół i miłość.

Następnie różnimy się, że jest bardziej cicha i nie jest chroniona przed wszelką złością, co daje jej Ludmiła (Mercedes Lambre), która jest fałszywą i
zazdrosną manipulantką. 

To szaleństwo, że Mercedes, Mechi, w prawdziwym życiu jest bardzo jasna. I kocham ją bardzo. Pomaga mi we wszystkim, a jeśli ktoś chce coś, ona daje to mu. To bezwarunkowy przyjaciel. I została dobrze przyjęta przez wszystkich moich kolegów, ale stała się moją przyjaciółką, czy widziałaś ją ? W tym przypadku, fikcja i rzeczywistość nie są takie same. 

Kolejna duża różnica jest w stylu.  Styl rockowy, uwielbiam dżinsy, ubrania, buty z kolcami, w odróżnieniu od jej charakteru, którego styl pochyla się w stronę romantycznego. 

Kocham Violettę, to moje całe serce, dzięki niej,  moje oczy otworzyły zupełnie nowy świat. To jest most, który łączy mnie z wieloma ludźmi, którzy ofiarują mi swoją miłość w zamian za nic lub uśmiech. Za każdym razem kiedy zmieniłam się w Violetta dla telewizji lub dla serialu, zdaję sobie sprawę, że marzenia mogą stać się rzeczywistością. Ale kiedy zmywam makijaż, następnie uzyskuje prostą dziewczynę, która w życiu była w stanie nauczyć się coś niesamowitego i pięknego. Cierpię i dostaję kopa tak samo jak zwykła dziewczyna w moim wieku. Będę pamiętać o wielu rzeczach, dzięki tej roli, i to zawsze będzie  dla mnie wielki zaszczyt, ale jestem Martina, i chciałbym, aby ludzie kochali mnie za to kim jestem, w rzeczywistości: Tini.

Czarodziejka artystyczna. Mechi, przyjaciółka i znajoma Tini. 


Kiedy spotkałam Tiny, miała 14 lat. W biurze Disney: bardzo nieśmiała w towarzystwie Mariany, jej matki: "Dlaczego ona" zastanawiałam się. Bardzo intryguje mnie, a ja musiałam się dowiedzieć, co to za dziewczyna, która była tak spokojna. Chciałem zobaczyć ją w akcji. 

W pierwszym dniu, kiedy przyszła na lekcje śpiewu, rozmawiałyśmy trochę więcej, i to wydało mi się śmieszne. Ale w rzeczywistości poznałam ją naprawdę, kiedy zaczęła śpiewać. Ten mały stwór odezwał się głosem, który był o wiele silniejszy niż głos nas wszystkich razem. Piszę te słowa, mając gęsią skórkę. Była tak prawdziwa, tak szczera, tak czuła i tak mała, że czuję jakąś odpowiedzialność za zrodzoną przyjaźń.

[ tutaj był moment, którego nie umiałam przetłumaczyć w żaden sposób logicznie, coś tam co Mechi pomyślała, było to coś w tonie poważnym ]

Stopniowo dowiedzieliśmy się o niej sami. Tiny nie została wycięta diamentami, ma niesamowity talent, który ukazał się we wszystkich kierunkach. Ona nawet nie wiedziała, że go ma. Myślę, że jest teraz bardziej świadoma. 

Tini może robić, co jest oferowane, bo ma niezwykłą zdolność do uczenia się. Jako przyjaciółka jest najlepsza; Lubię nagrywać z nią, bo mamy dobrą zabawę i uczymy się czegoś nowego. Jako profesjonalna, jest wymagająca, opiekuńcza, szlachetna, odważna, a ona jest zawsze świadoma tego, co chce i ile chce tego. Ten diament jest polerowane na co dzień, a teraz uwielbiam go i wiem, że sobie na to wszystko zasłużył. Ona wydaje się być dorosła, ale kiedy go znajdziesz jak śpi w każdym rogu, wracasz do tego, że była jeszcze dzieckiem! 


Jej siła - to jest to, co najbardziej podziwiam. Tini rzuca i wydaje wyzwanie, i ma zdolność do miłości, aby złagodzić pewne problemy, inna osoba zdecyduje się na poręcz. Bez strat, bez zamieszania, to rozciąga się do tego, co czuje i działa cuda. Martina - bajka z ogromnym sercem, której musimy się od niej nauczyć.

KONIEC .


A co w następnym rozdziale ? Martina w świecie mody, czyli jej sekrety mody i ulubione rzeczy !
KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz