wtorek, 19 sierpnia 2014

Martina dla prasy - El Planeta Urbano.


Pamiętacie może sesje zdjęciową dla magazynu "El Planeta Urbano" ? Otóż kilka dni temu zostały udostępnione nowe, cudne zdjęcia z owej sesji. Martina wypadła świetnie, zresztą jak zawsze. Lecz oprócz nowych zdjęć nie bez powodu jest taki, jaki jest tytuł .. Więcej ? Zapraszam ! c;



         MARTINA STOESSEL - ZŁOTA DZIEWCZYNA.

Na jej ostatnim koncercie zgromadziło się 380 tysięcy fanów, w jedne popołudnie wydała 90 koncertów w Gran Rex, wypełniła 10 w Luna Parku i zaprezentowała 200 shows w słynnej międzynarodowej trasie. Tini, nasza ulubiona, złota dziewczyna, jest gotowa, aby opuścić kostium Violetty oraz rozpocząć solowy podbój Świata. Sława sprawiła, że błyskawicznie dorosła, ale ona zawsze czekała, była, aby stanąć na wysokości zadania. Bardzo punktualna, pomimo ulewnego deszczu, który wypełnił miasto w dzień sesji, weszła do Studia Machado Cicala sama niosąc dwie walizki pełne ubrań.


 Ja po prostu lubię uczestniczyć w produkcjach ponadto nigdy nie wiadomo, co może być potrzebne .. przynoszę wszystkiego po trochu, aby pomóc lub uzupełnić.  - powiedziała. Umysł przebudzony, czujny i zaskakująco profesjonalny. Dziewczyna, która nie traci uśmiechu w żadnym momencie i obdarza ciepłym z całym zespołem. Pocałunki, uściski, szerokie oczy i wybuchowa osobowość, która przenika przez wybadaną energię. Powalający strój, makijaż i stylizacja : zero dramatu, zero podziału. Zapytana o swoją matkę i wielkie wsparcie w codziennym wyścigu szczurów, która się spóźniła, a następnie poprosiła o coś do zjedzenia. Na początku nagrania do nowych odcinków trzeciego sezonu Violetty wciąż czekają na nią całe dnie przyszłych zobowiązań. Martina Stoessel, Tini dla najlepszych przyjaciół i znana jako Violetta, bohaterka serialu na Disney Channel, który stał się światowym hitem, mając tylko siedemnaście lat już działa jako ekspertka. Z ponad miniona followersów na Twitterze, 2,4 miliona like'ów na Facebook'u i 479 tysięcy fanów na Instagramie, młodzieńczy czas i zrelaksowana podczas rozmowy i nie wierząc w historię sławy, jakby wszystko co się z nią dzieje dotyczyło kogoś innego. Jeśli nawet nie kończy się upadkiem , była odpowiedzialna za 380.000 Tinistas, które zabrały się przy Pomniku Hiszpanów 2 maja, żyje dla show, które zostały zaznaczone przed i po jej karierze. Również razem z obsadą Violetty wystawiła 90 przedstawień w Gran Rex, 10 w Luna Park i 200 pokazów podczas trasy koncertowej fani ogarnęli Europę i Amerykę Łacińską. Poza tym wszystkim, Martina jest zdefiniowana jako zwykła dziewczyna, do której nie docierają niezwykłe rzeczy, które się za nią dzieją, jako uwielbienie swojej rodziny i z ogromną miłością do naszego kraju, nie możliwe jest dla niej wyobrazić sobie przyszłość poza ojczyzną. Smartphonie w ręce : wszystkie akcje ze swoimi fanami, każdemu wydarzeniu robi selfie i ukazuje to, co się dzieje wokół niej. 



Nienawidzi swojej niezdarności oraz poprzez niedawne nabycie swojego pierwszego samochodu to wszystko jest większe i niezależne niż kiedykolwiek. Następny krok ? Nasza złota dziewczyna bierze udział w produkcji, reżyserii Martin Scorsese na dużym ekranie. 

Co czułaś wychodząc na scenę i widząc morze ludzi wykrzykujących Twoje imię na Juntada Tinista ?

Nieograniczone emocje. To był pokaz, który stworzyłam wraz z moim tatą i to było dziwne doświadczenie : moje zamówienie, moja szafa, wiadomości, video, kwiaty.. wszystko co chciałam.. Wszystko ! Fakt, że ludzie mogą zobaczyć inną stronę mnie , zobaczyć mnie, jako mnie, a nie postać odgrywającą przez ze mnie, jest to bardzo mocne/silne. To było moje imię, Martina, nie Violetta. Stałam sama na scenie, w przeciwieństwie do tego, co przeżyłam do tej pory z młodszą publiką. To była doskonała okazja, aby przypomnieć sobie, co jest w życiu na prawdę piękne : miłość, taniec, śpiew, komponowanie, muzyka.

A następnego dnia była prezentacja książki.

Oczywiście, to był czas mojego wzrostu i osobistych projektów, które mówią o bardzo ważnych momentach w moim życiu. Książka opowiada o tym kim jestem, co myślę, czuję i jak żyję. Ludzie mają wiele wymagań w stronę artystów, których śledzą, moje sprawy również przybywają, a w wielu przypadkach jest to dalekie do prawdy. Znalazłam sposób, aby pokazać kim jestem naprawdę, przejrzeć, spojrzeć i zobaczyć jaką to wszystko jest prawdą. Jestem normalną dziewczyną, z którą dzieją się normalne rzeczy. W obliczu sukcesu rodzina zawsze w pobliżu. To co osiągnęłam jest prawdziwe, dzięki czemu ludzie lepiej się identyfikują. Zachęcam wszystkich, aby spełniali swoje marzenia, ponieważ ja zawsze utrzymują pozytywną postawę i utrzymuje zasadę "chcę, mogę" i uwielbiam mieć wiarę, że wszystko mogę osiągnąć.

W tym roku weszłaś w 18 rok życia. Jak teraz będzie wyglądał wizerunek dziewczyny Disney'a ?

Na razie nie mam zamiaru się do tego odkrywać. Dali mi wszystko, pozwolili mi być kim jest i odpowiednio się rozwijać. Jestem wielką dziewczyną i będę nią dając innym oddychać moim powietrzem. Poza tym, portale społecznościowe pozwalają mi być sobą i oddzielić się od mojej postaci, a więc formalnie nie jest to tak, że muszę obrać tylko jeden punkt, ale nadal mogę iść w parze z Violettą, także podczas tworzenia własnych projektów. Obie możemy doskonale żyć.

Są to projekty do, których trzeba włożyć umysł ?

Jedne mi się podobają, nie mam zwątpień, muzyka. Moje pole manewru. Uczę się gry na gitarze, biorę lekcje kompozycji, śpiewu na dwa głosy raz w tygodniu, skończył dokument i zajęcia dorywcze z języka angielskiego, między innymi słowami. Chciałabym rozwijać się w tym kierunku, tworzyć własne tematy, własne show. W przyszłym roku się dowiecie. Na razie jest sporo wiele z Violettą : trzeci i ostatni sezon, koncerty, międzynarodowa trasa. Nie mogę się doczekać, aby w przyszłym roku wziąć udział w nagrywaniu filmu. Mam kilka pomysłów i propozycji. W tym roku skończyłam szkołę online, więc będę bardziej spokojna. Niezwykłe jest zobaczyć się z przyjaciółmi na co dzień, ale wcale nie żałuję, bo robię to co pozwala mi żyć, to co kocham. Kocham mój pokój. Uwielbiam go, jest moją ucieczką. Przychodzę do domu i zamykam się w jedynym miejscu na Świecie. Skutecznie. Mam warsztat na stole, światło mocno świeci, jest prawdziwym odbiciem mojej osobowości.



                             ZDJĘCIA Z SESJI.
                                                                                                               

 

 

 

 





 

BACKSTAGE

Filmik zza kulis sesji "El Planeta Urbano". 


Zdjęcia






                                                                     

Co sądzicie o wywiadzie jak i o sesji ?

POZOSTAWCIE PO SOBIE ŚLAD W FORMIE KOMENTARZA < 3.

P.S. Bardzo Was przepraszam, lecz wywiad nie jest przetłumaczony cały. Jednak gdy pojawi się materiał w dobrej jakości post zostanie zaktualizowany.

4 komentarze:

  1. Świetny post. Brawooo !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Ja to rozumiem ,będę czekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tini wygląda niesamowicie a jej look jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały post! Ten wywiad jest świetny! Tini wyglądała przepięknie, a zdjęcia są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń