środa, 18 czerwca 2014

Niespodzianka dla fanów czy kolejna afera ? - czyli kolejna Intryga rodziny Stoessel.


Ostatnio na Twitterze Tini i jej mamy pojawiły się 3 tajemnicze wpisy. Lecz nie wiadomo o co w nich chodzi. Nie można rozróżnić, czy to jest kolejne załamanie Tini czy też przygotowywanie nas do jakieś niespodzianki. Jako wielka Tinista bardzo przejęłam się tą sprawą, więc postanowiłam z Wami się tym podzielić i wymienić zdaniami na ten temat. Zapraszam do przeczytania.>


Wcześniej pojawiały się wpisy Martiny na Twitterze wypełnione szczęściem z powodu przybliżającego się finałowego sezonu Violetty, a teraz nagle... nawet nie wiadomo jak je określić.. Martina wczoraj dodała troszeczkę dziwny Twit. 



Pewnie wiele Tinistas czytając ten Twitt zaczęło się przejmować. Wiele myśli padło im na głowę. Wiecie chyba jak czasami człowiek panikuje i co wtedy może sobie wyobrazić złego.. chyba każdy z Nas przechodził taką sytuację. Czyżby Tini straciła kogoś lub coś ważnego w życiu i nie wie co ze sobą dalej zrobić ? Mi właśnie to wpadło na myśl. A nawet wpadło mi coś głupiego, że może straciła rolę w serialu. Bądź też może Tini szykuje dla Nas niespodziankę, taką jak płyta, trasa, wydanie filmu czy też kolejna wielka uroczystość w stylu Juntada Tinista, na której Martina mogłaby ponownie zaistnieć jako Tini, a nie Violetta i to bardzo ważnym występie. Bądź rola w jakimś filmie , teledysku ? 


Co jest u Tini ..... Więc baaaardzo, bardzo .... Ahhhh !
Tutaj się potem pojawił Twitt od Marianny, mamy Martiny. Muszę przyznać, że już od tego momentu zaczęłam już opróżniać się ze złych myśli. Hm.. czyli są większe szanse, że to coś dobrego dla Martiny.. Hm.. czyżby to wielka rozpacz Tini.. czy też wielkie szczęście u rodziny Stoessel ? 


Ahh !! Nadszedł list !! Czy ktoś wie, jaki ? #garderobatini
Właśnie o takiej treści i zdjęciu później doszedł Twitt na Twittera mamy Martiny, Marianny. Więc tutaj raczej mi odeszły złe przypuszczenia. Czyli możemy się domyśleć, że Martina otrzymała ważną ofertę czy też zaproszenie.


Czyli co można wywnioskować .?.

A więc z tego wszystkiego można wywnioskować, że Martina i jej mama szykują dla nas intrygę. A konkretnie mają dla nas niespodziankę. Czyli Martina dostała jakieś zaproszenie czy też ofertę, jedną z najważniejszych w jej życiu. W końcu Martina jest wiele razy zapraszana na różne okazje, ale nie za każdą, nawet nie wiem czy to po raz pierwszy tak nie może się jej doczekać i tak nas wprowadza w niepewność, abyśmy później mogli odkryć niespodziankę. 



4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać, żeby odkryć co to jest! Myślę, że to jakaś dobra niespodzianka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm.....................................

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem bardzo ciekawa :) już nie mogę doczekać kiedy się dowiem ;3 P.S. Mam Ask'a zadałam wam pytanie, bardzo mi zależy, żebyście mi na nie odpowiedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać !!! Kocham Tini tak mocno jak się da ! ♥ ! ♥ !

    OdpowiedzUsuń